Jag har hittat min stora underbara kärlek här....inte heller direkt meningen eftersom vi hade en affärsmässig relation från början då han var min sponsor...men nu e han mycket mer än så..
hehe en av dom mer roligare trådarna här Vilken raggningsreplik Xp Ja skulle det inte vara drömmen att hitta en tjej som är lika intresserad Så behöver man nu inte smyga ut på natten och skruva Men för tillfället så är enda riktiga älsklingen den egna ombyggda bilen :p Men det är ju det bästa med garaget man vet ju aldrig om det händer och fastän inte så är det helkul att snacka med likasinnade folk
Träffade henne genom hennes brorsa som hänger här, räknas det? Blev tillsammans för drygt 1 år och 3 månader sedan och nu är det sambolivet som gäller Dock åker man på lite mindre bilträffar nu än förr hehe..
Träffade henne genom hennes brorsa som hänger här, räknas det? Blev tillsammans för drygt 1 år och 3 månader sedan och nu är det sambolivet som gäller Dock åker man på lite mindre bilträffar nu än förr hehe..
se det från den ljusa sidan, du sparar bensin som brudarna alltid säger
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Jag har hittat kärleken här på garaget. Vi vart ett par det 18/7. Började prata med varandra här över garaget , sen över Msn o Sms. Blev sen att vi träffades IRL o började prata o umgås en hel del med varandra, och vi märkte att våra känslor växte fram. Idag är vi ihop och livet är fanstastikt nu. Kunde inte ha hittat en bättre o goare tjej. Hon är verkligen min lycka här i livet.
Är lite skeptisk över att bli tillsammans me nån man träffat via nätet. Men det är väl de som gör det lite mer spännande. Man faller lixom mer för persoligheten istället för utseendet. Skulle nog inte vara helt fel ändå. Men då måste man ju hålla lite koll på avståndet så de inte är allt för långt å så.
Ja det här är sött... Har ju sett ett tag vad som varit på gång... Gästböcker kan vara rätt underhållande ibland...
Och för att hålla sig till ämnet - träffar jag någon LÄR det ju bli den här vägen, för jag träffar fan inte folk på något annat vis längre! ALLA mina nya bekantskaper kommer banne mig från garaget.org?!
Puss / E
Hmm undra när det syntes vad som var på gång med oss!?
Och "for the record" jag ÄLSKAR dig och sättet vi träffades!
Puss på dig min älskling! Din Steph
Haha, antagligen såg andra vad som var på gång innan jag själv begrep det i alla fall...