Funderar på att köpa en dump till min Audi A4 1.8TQ -96a. Kan man sätta öppen dump på den? Vad ska man sätta för dump på den som funkar bra? Vart kan man köpa "Länk"?
Någon som har några egna erfarenheter av dump på A4ra 1.8T?
"Leverades med något för små fjädrar - passar de flesta bilar - dock inga problem att pilla i lite brickor för att öka kolvtrycket vid behov. Alternativ lägga i kraftigare fjäder."
Tar ju från samma leverantör så dom har nog samma "fel" så du vet om det. Creatix.se är ju en grymt mycket seriösare sida enligt mig. Mer info och ärligare!
Avråder dig att köpa en hybrid eller öppen dump över huvud taget! motorn ger mer soppa för den luft du släpper ut och då går motorn fet! kör med återcirkulerande forgedump istället som jag tänker göra, det kommer pysa ändå om du har öppet sportfilter om det är de du är ute efter;) /vicke
Jaja nu har jag beställt en hybriddump iallafall. Får se hur det funkar ;-) Någon som vet om man måste stoppa i en värre fjäder elr ska man palla upp med brickor? http://www.creatix.se/Shop/Index.php?sArtId=CRHB25