2811
Sök

Till Er Som Orkar En Gång Till!!!!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
21 november 2007
richardoo290 skrev:
_Glenne_ skrev:
richardoo290 skrev:

ja,
1. eftersom jag vet om att jag inte kan göra musik därför låter jag bli.
han gör musik fast han inte kan.. villket gör han dum

eller så är HAN smart som försökte och lyckades ju skapligt eftersom han tjänar pengar på det... nej jag försvarar han inte men tyckte det du sa lät lite skumt, att han var dum för det han gör och tjänar pengar på smile

om du springer genom göteborg naken 5 gånger i veckan kan du få 20 000kr i månaden av mig.   du är då puckad om du gör det tycker jag.. även om du tjänar pengar på det.

är väll inte precis samma sak... det finns folk som tycker han är bra också... bara för att inte du gillar han så behöver han väll inte vara dum?  och nej, jag är inte heller speciellt förtjust i hans låtar heller men endå tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
21 november 2007
_Glenne_ skrev:
richardoo290 skrev:
_Glenne_ skrev:

eller så är HAN smart som försökte och lyckades ju skapligt eftersom han tjänar pengar på det... nej jag försvarar han inte men tyckte det du sa lät lite skumt, att han var dum för det han gör och tjänar pengar på smile

om du springer genom göteborg naken 5 gånger i veckan kan du få 20 000kr i månaden av mig.   du är då puckad om du gör det tycker jag.. även om du tjänar pengar på det.

är väll inte precis samma sak... det finns folk som tycker han är bra också... bara för att inte du gillar han så behöver han väll inte vara dum?  och nej, jag är inte heller speciellt förtjust i hans låtar heller men endå tongue

finns folk som skulle gilla ifall du sprang omkring naken också.. så jo det är precis samma sak!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
21 november 2007
richardoo290 skrev:
_Glenne_ skrev:
richardoo290 skrev:

finns folk som skulle gilla ifall du sprang omkring naken också.. så jo det är precis samma sak!

jag tycker verkligen inte att det är samma ska iaf tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 853 Inlägg
21 november 2007
säga vad man vill om karn, men det är en grymm melodi i grund och botten. Om bara denna version hadde kommit före boten anna!

712 Inlägg
21 november 2007
Mest förvånad att det går att sälja sån smörja.. hmm

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
21 november 2007
T16_AeRo skrev:
Mest förvånad att det går att sälja sån smörja.. hmm

word!

115 Inlägg
21 november 2007
äntligen!! han är tillbaka.. lol

denna var ju.. ptja.. halvbra/halvdålig

741 Inlägg
21 november 2007
soyd skrev:
säga vad man vill om karn, men det är en grymm melodi i grund och botten. Om bara denna version hadde kommit före boten anna!

Så j#vla sant, hade denna kommit före boten anna så hade jag troligen aldrig börjat hata/ogilla Basshunter, blir galen på boten anna låten, denna låten var ganska bra enligt mig men jag får nästan panik när original boten annan "soundet" kommer in vid 1.00 min in i youtube filmen.. hmm

Ford Racing
479 Inlägg
21 november 2007
Sommar Plågan!

Ja Just!

10 Inlägg
21 november 2007
Men alltså.. Denna låten är över ett år gammal...

Jag har en variant med någon som kallar sig Bazzheadz som vi lyssnade på hela förra hösten vid vaaarje fest big_smile

dARKiE
5 031 Inlägg
21 november 2007
richardoo290 skrev:
_Glenne_ skrev:
richardoo290 skrev:

ja,

Haha, om jag fått 20.000kr varje månad för att springa naken i stan hade jag nog fan gjort det.. grym extra slant i månaden ju. Enligt mig är det han som fortsätter att betala som är dum i huvet ;D
Senast redigerat av Darkie (21 november 2007)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
21 november 2007
Darkie skrev:
richardoo290 skrev:
_Glenne_ skrev:

Haha, om jag fått 20.000kr varje månad för att springa naken i stan hade jag nog fan gjort det.. grym extra slant i månaden ju. Enligt mig är det han som fortsätter att betala som är dum i huvet ;D

vi resonerar alla olika,  om du tex: menade det du sa tycker jag att du är helt pantad tongue
och du tycker säkert att ja e helt pantad...

skitsamma, jag ville bara få fram att jag tycker damp-bögen-utanliv-och-sexbilder-på nätet grabben e dum i huvudet och borde inte få visas i svensk tv...

men alla har rätt till sin egna åsikt och du får gå på alla hans uppträdanden om du vill, hmm

dARKiE
5 031 Inlägg
22 november 2007
richardoo290 skrev:
Darkie skrev:
richardoo290 skrev:

vi resonerar alla olika,  om du tex: menade det du sa tycker jag att du är helt pantad tongue
och du tycker säkert att ja e helt pantad...

skitsamma, jag ville bara få fram att jag tycker damp-bögen-utanliv-och-sexbilder-på nätet grabben e dum i huvudet och borde inte få visas i svensk tv...

men alla har rätt till sin egna åsikt och du får gå på alla hans uppträdanden om du vill, hmm

Riktigt seriös var jag inte, men det hade vart en fin extra slant i månaden för ett "lätt jobb" ;D

Teddan
2 495 Inlägg
22 november 2007
va fan ricardo .. för det första så tror jag inte du har 20 000kr i månaden att ge bort .

Har du det så kan jag be min advokat skicka över ett kontrakt där du ger mig 20 000kr/gången jag springer naken i göteborg.

sen va fan basshunter är ju hur jävla lyckad som hellst ... tycker det är din avundsjuka som lyser igenom .

Han har ju lyckats och slipper slava från 7-16 som jag förmodar du gör.

Du är så jävla patetisk med dina inlägg ..... jag tror du egentligen bara är en avundsjuk liten jävla sosse unge som glider runt i din volvo å stör dig på alla som har lite pengar.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

279 Inlägg
22 november 2007
r-ted skrev:
va fan ricardo .. för det första så tror jag inte du har 20 000kr i månaden att ge bort .

Har du det så kan jag be min advokat skicka över ett kontrakt där du ger mig 20 000kr/gången jag springer naken i göteborg.

sen va fan basshunter är ju hur jävla lyckad som hellst ... tycker det är din avundsjuka som lyser igenom .

Han har ju lyckats och slipper slava från 7-16 som jag förmodar du gör.

Du är så jävla patetisk med dina inlägg ..... jag tror du egentligen bara är en avundsjuk liten jävla sosse unge som glider runt i din volvo å stör dig på alla som har lite pengar.

håller med...kul o se att d finns så omogna som ricardo...hur gammal e du igentligen? har träffat basshunter o ja tyckte iaf han va störtskön...kul för ngn ung att slå igenom av o göra d han gör...d luktar avund här tycker ja..väx upp i stället för o förolämpa folk på det viset..tyck va du vill men släng inte ur dej sånt skit i sånna här forum.

/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken

dARKiE
5 031 Inlägg
22 november 2007
Ja, han är shysst som fan. Träffa han när dem spelade botten anna på björket,

Han har gjort bra låtar Vifta med händerna är en favvo. Dock trött på botten anna och dem dära som spelas hela tiden. Men kul att han slått igenom smile
Senast redigerat av Darkie (22 november 2007)

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
22 november 2007
richardoo290 skrev:
_Glenne_ skrev:
richardoo290 skrev:

ja,

Låt mej vara puckad men för den slanten gör jag det lätt, så snälla ta fram kontraktet och jag kan börja redan imorgon?? Richardoo dina utlåtanden överallt blir bara mer och mer omogna och din avundsjuka lyser igenom precis överallt.. Och jag har också pratat med honom en gång och hans sätt att tala med folk och hans sätt att uttrycka sej va 1000 gånger bättre än vad du lyckas med och detta trots sina tourents syndrom(ursäkta stavning) som du så duktigt påpekade.. så detta bevisar ju isåfall bara ännu mer din dumhet eftersom du såg ner på honom för det?? och som sagt dessa sexbilder som kom ut av misstag kan hända vem som helst, men grejen är den att han är känd men det är inte du så det gör inte lika mycke att bilder på dej kommer ut?? men alldeles säkert så är du en av dom småpojkar som sitter och r*nkar till dessa bilder..

Tack för mej och hoppas man slipper läsa dina omogna inlägg överallt..

PS. du får gärna ge mej en 1:a för detta utlåtande för det är väl ungefär den mognadsgraden du har

1 120 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
Drama :s:s:s:s

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

dARKiE
5 031 Inlägg
22 november 2007
BMW_Galen_Tjej skrev:

Det är väl inte ofta det INTE blir drama på garaget nu fötiden ;D

1 120 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
Darkie skrev:
BMW_Galen_Tjej skrev:

Det är väl inte ofta det INTE blir drama på garaget nu fötiden ;D

sant.. men d ju meningen att man skulle lyssna inte bråka tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Sök