jag blir så jävla avundsjuk på dej som kör me bilen..jag vill oxå..ja saknar de underbara ljudet o känslan när den sticker iväg!! de e nåt otroligt du får spela in ljud me japs dämparen sen!! o lägga upp så vi får smakprov på hur de låter !!
jag blir så jävla avundsjuk på dej som kör me bilen..jag vill oxå..ja saknar de underbara ljudet o känslan när den sticker iväg!! de e nåt otroligt du får spela in ljud me japs dämparen sen!! o lägga upp så vi får smakprov på hur de låter !!
ska du oxå köpa GReddy spoilern som ja köpt?
Hehe, ja det är fint det! Ska spela in det lovar.. Dock har jag ingen kamera längre Får låna en polares..
först var det tänkt att jag skulle skaffa GReddy spoilern men nu lutar det mest åt denna erabuni spoilern:
Då den är ganska lik den som satt på min bmw.. och jag gillar den formen. Diskret men ändå inte
Nu börjar projektet gå igång! Ska ut direkt i garaget och montera denna besten! Bilder kommer senare pouss på er!
Gott med japsdämpare..
Monterat den än? Bilder?
Yes, den är monterad. Har inte tagit några bilder än, då jag bara varit ute och kört och njutit av ljudet. Blev precis som jag ville ha det. Dovt och härligt när man gasar annars helt tyst.
Bilder kommer kanske ikväll om jag hinner. Måste packa till min resa upp till flickan i nrkpg först.
vafan sväng förbi mej imon då o kolla på min bil du åker ju förbi jönköping/huskvarna
Hehe, det hade jag gärna gjort! Men du jobbar väl imorrn?
bilen står på jobbet, men jag har nog inte tid o visa runt tyvärr..en annan gång !! hur e ljudet från japs dämparen ??
Hehe okey! Synd! Men jag ska ju hem också nån gång kanske passar bättre då! Ljudet från japsen är så helt jävla underbart. Går inte beskriva Fick avgasknall idag så det kom eld ur dämparen flashigt värre haha
Jag är helt med dig, massor av ljud när man drar på, men tyst när man ligger o smyger på vägen Är ute efter ett precis likadan ljud, men vill inte ha japs-dämpare. Tycker om mina två kromade pipor bak, måste hitta liknande när jag bygger om systemet.
Och fälgarna får alla tummar upp Tror de kommer bli skitbra.
Turbo? No. Balls! Honda Prelude 2,2 Bus-bygge
Chevrolet S10 4,3 Ful-bygge "Ecodriving is for poor people"
kul att ni gillar det. Blir antagligen dessa om man inte hinner ändra sig. Vet inte vilket tum som går in som max på dessa bilarna? Men tror 18" blir för stort så satsar nog på 17 tums. Fälgarna vet jag inte vad det är för några. Jag går bara på hur dem ser ut och priset
Hejsan har nu varit uppe i nrkpg en vecka. Har väl kört ungefär 37 mil upp hit och ca 30 till på 7 dar. Så ca 70mil. Hällde i olja så den låg perfekt på stickan innan avfärd och tänkte att då behöver jag inte ta med mer olja i bilen. Men nu när jag tittade på stickan nyss så låg den på halva mellan prickarna igen. Ska verkligen motorn dra så mycket olja? Har visserligen Vtecat kanske 5ggr men drar den verkligen så mycket olja då? Vet att vtec drar olja när man pressar den men inte att det skulle vara så mycket?