Hejsan alles.
Då var det dags för en update till hondan.
Fick hem ett paket idag bestående av:
Vita sidoblinkersMycket trevligt
Dessa blinkersna är igentligen till en Honda civic 96-00 årsmodell men passar klockrent till preluden. Det underbara klickljudet hördes till och med när man satte på dem.
Är igentligen sjuk, med feber och halsont men när jag såg paket så var jag bara tvungen att springa ut och sätta på dem.
Såhär ser dem ut när dem sitter på:
ditsatta, underbar passformSedan när jag stod där i garaget så ville jag bara testa fälgarna som sitter på mercan på hondan, men eftersom jag inte tog bild på det så gör jag en dålig photoshop kopia.
Mercedes fälgarna, passade nästan det var 1mm fel avstånd till att få på sista skruven ;(Som ni ser till bildkommentaren så blev jag ganska sur.. Blev en helt annan bil med dessa på.. underbart fin. Men men..
Då fick jag tanken att prova mina bmw m5 fälgar jag hade på min förra bil också (fast har jag bara gjort i photoshop) och tycker själv det ser jävligt fett ut.. ska se om man inte kan få dem att passa på hondan? på något sätt ska det gå! haha..
dålig PS bild på hur mina gamla vita m5 fälgar hade sett ut på hondan! fett!!Ska klura vidare på detta..
M5 fälgarna satt som en smäck enligt mig
/mvh Skoglund