4316
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

2 283 Inlägg
3 juli 2008
Lindgren_ skrev:
Pikey skrev:
Nu är det såhär:

Jag kan inte hänga med på touren längre även hur mycket jag vill och försöker få ihop pengar och helvete.
Jag kommer givetvis att hjälpa er med touren i vilket fall som att dela ut lappar och fixa upp allting till finalen i Halmstad i samband med Micro.

Men men jag kommer att möta upp er i Halmstad eller någon annanstans längre fram, jag är hur ledsen som helst för detta men jag kan tyvärr inte pga pengarproblem sad

Jag kommer i vilket fall som jaga röven av mig för att få ihop pengar men som det ser ut nu hinner jag inte...

// En ledsen Pikey

Pikey det är ju ffs 20 dar kvar! tjata lite på mamma och pappa smile

Kan tyvärr inte få fram pengar hur som helst sad

R.I.P. Michael Jackson!

Low is a lifestyle
956 Inlägg
3 juli 2008
kärring... wink

ne pengar är de stora problemet.. speciellt med bensin priser

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

208 Inlägg
3 juli 2008
j-vligt synd att ni int gör såna här saker för oss i norra sverige... blir så förbaskat långt om man ska börja köra ner. visst, blir lika långt för er i södra sverige att åka upp. men sverige slutar int i sundsvall smile hehe..  alltid roligt att visa upp sin bil och få lite creeds för det big_smile men men... håller tummarna att ni tänker på oss *norrlänningar* till nästa år! Lycka till med roadtripen....!

Wrum!

3 390 Inlägg
3 juli 2008
Trådstartare
AntonK skrev:
j-vligt synd att ni int gör såna här saker för oss i norra sverige... blir så förbaskat långt om man ska börja köra ner. visst, blir lika långt för er i södra sverige att åka upp. men sverige slutar int i sundsvall smile hehe..  alltid roligt att visa upp sin bil och få lite creeds för det big_smile men men... håller tummarna att ni tänker på oss *norrlänningar* till nästa år! Lycka till med roadtripen....!

Absolut... Blir det en tour nästa år (vilket jag hoppas) så är det klart att den kommer gå en annan sträcka.. om det blir söder eller norr är inget vi vet... Vi får se hur pass bra denna lyckas smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Rälspilot
391 Inlägg
3 juli 2008
Pengar ja... Beställde nyss en ny kamera. Helvete vad dyrt saker och ting är. wink

Beyond Godlike
146 Inlägg
3 juli 2008
Coilovers på G för mig! Inte heller gratis! Och om jag ska vara ärlig så skaffar jag dem endast för o glida p touren! Vi som varit med länge får ta o röja ordentligt! Noterade på anmälningslistan att Shogun inte längre ska vara med! FUCK.. jag som hade paxat att få åka med honom. Men ser verkligen fram emot detta! Iiih

Dom säger det!

3 390 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
Connidja skrev:
Coilovers på G för mig! Inte heller gratis! Och om jag ska vara ärlig så skaffar jag dem endast för o glida p touren! Vi som varit med länge får ta o röja ordentligt! Noterade på anmälningslistan att Shogun inte längre ska vara med! FUCK.. jag som hade paxat att få åka med honom. Men ser verkligen fram emot detta! Iiih

Klart... big_smile De som hoppar av vet inte vad dom missar smile  Själv, för att nu prata om att spara till touren, så gjorde jag mitt där med.. Sålde 2 bilar + en husvagn.. Tjejen blev jätte glad smile  Sen att Ted sätter sig ner och beställer en 37" Full HD tv + en Laptop är en annan sak cool

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

208 Inlägg
4 juli 2008
WeDo skrev:
AntonK skrev:

Absolut... Blir det en tour nästa år (vilket jag hoppas) så är det klart att den kommer gå en annan sträcka.. om det blir söder eller norr är inget vi vet... Vi får se hur pass bra denna lyckas smile

håller tummarna för att det blir lite längre norröver iaf. smile ska hålla utkik på vad som händer till våren när detta planeras igen..... big_smile

Wrum!

Statligt anställd
215 Inlägg
4 juli 2008
Ja då har man fått tag i internet efter ett tags frånvaro. Kan tyvär säga att det inte kommer bli någon tour för min del. Var ute och körde mot en porsche 911 turbo här i måndagskväll. vilket resulterade i en rasad motor:( Så nu blir det till att cykla, samt leva på nudlar ett tag fram över...

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
5 juli 2008
Madland skrev:
Pengar ja... Beställde nyss en ny kamera. Helvete vad dyrt saker och ting är. wink

hehe.. säger killen som har en C5:a tongue cool

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

nicko_
5 juli 2008
Nu längtar man ju tills touren drar igång, vill se alla bilar på vägen big_smile

kommer för övrigt sitta vid E18/E20 vid trafikplats sätra utanför arboga med kameran så det kommer nog fnnas bilder i gallerie sen om du vill ha en bild på din bil.

Ska även vara i örebro (jag ska dit om jag så behöver lifta) och fota om nån vill ha sin bil fotad under utställningen på micro.

Rälspilot
391 Inlägg
5 juli 2008
Kimzza skrev:
Madland skrev:

hehe.. säger killen som har en C5:a tongue cool

Haha, du har en poäng där. tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 juli 2008
Alla ni som bokat stuga via mig kan höra av sig så ska ni få campingens adress och boka själva er plats...jag har avbokat antal stugor och Wedo kommer få lista på vilka campingar som vi förvarnat om antalet bilar..anledningen att jag valt avboka alla stugor utom min egen är pga en situation jag hamnade i under Gatebil vilket gjorde att deltagare på touren blev lidande...några här är förfrågade att få en plats i våran stuga och många av de som bokat tidigare har dragit sig ur touren...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

393 Inlägg
6 juli 2008
Tjena jag har fått ett litet problem mä min bil den tryker ur sej olja genom oljestikan så vi får se om jag får nån årdnig på den så jag kan följa mä på touren men ja ska gör allt jag kan för att få årdning på den.sadsad

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

2 644 Inlägg
6 juli 2008
Dymek skrev:
Tjena jag har fått ett litet problem mä min bil den tryker ur sej olja genom oljestikan så vi får se om jag får nån årdnig på den så jag kan följa mä på touren men ja ska gör allt jag kan för att få årdning på den.sadsad

vevhusventilationen är ingensatt fixxa dne så wink

Johan Lindgren

393 Inlägg
6 juli 2008
Lindgren_ skrev:
Dymek skrev:

Den är redan bytt så den är de inte ska ta komp prov på den till vekan så får vi se..

2 644 Inlägg
7 juli 2008
Dymek skrev:
Lindgren_ skrev:
Dymek skrev:

Den är redan bytt så den är de inte ska ta komp prov på den till vekan så får vi se..

åh fan yikes lycka till på kompprovet känns som du inte kommer bli nöjd när du gör det sad

Johan Lindgren

2 283 Inlägg
7 juli 2008
FAN Jag vill med ge mig pengar sad sad sad

R.I.P. Michael Jackson!

393 Inlägg
7 juli 2008
Lindgren_ skrev:
Dymek skrev:
Lindgren_ skrev:

åh fan yikes lycka till på kompprovet känns som du inte kommer bli nöjd när du gör det sad

Mm det käns så men man kan ju alltid hoppas...

Rälspilot
391 Inlägg
7 juli 2008
Pikey skrev:
FAN Jag vill med ge mig pengar sad sad sad

Ja, du måste med! Du och någon mer skulle ju tvätta min bil under Touren. smile

Sök