Tyckte första dagen i örebro nu gick bra.. Mkt fina bilar kom och ställde ut Synd bara att det fortfarande finns personer där ute som inte kan respektera oss som arrangörer utan måste skräpa ner och BURNA....
Hur många gånger måste man ta upp det inför en träff ? Fanns (finns) Svarta sop-påsar att slänga skräp i vid t.ex Garaget tältet.
Tänk på, ni som burnar, att ni förstör så OTROLIGT mkt för oss arrangörer.. När vi nu väl fått tillstånd att ordna en träff på en parkering så lär vi inte få det om det ska hållas på att burna och skräpas ner.
Jag hoppas att ni som tänkt komma på kommande utställningar i Touren verkligen respekterar att det absolut inte ska burnas....
Vi kommer att ha stenkoll på allt sånt och förekommer det är vi inte sena att ta tag i det då det faktiskt är ett regelbrott och vi som arrangörer är ansvariga.
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Fan va sugen man är på att åka med verkar så sjukt kul. synd att jag inte har fyllt 18 än bara. hatar att vara född sent på året:/ hoppas alla som är med har roligt
Jahaja, vidare mot sthlm och norrköping nu då.. Nån som vet om det är en lika okej badplats som på campingen i gävle i norrköping också? Rätt gott med ett kvällsdopp faktiskt!
Jahaja, vidare mot sthlm och norrköping nu då.. Nån som vet om det är en lika okej badplats som på campingen i gävle i norrköping också? Rätt gott med ett kvällsdopp faktiskt!
/Veronica
Du kan nog hoppa ner i strömmen i nkpg dock har jag för mig att det är lite halvströmmt
Tjena, tänkte bara höra hur länge folket hade tänkt stanna i jönköping ikväll då jag inte kan komma förens vid halv 11, har 1 timma att åka så vore lite onödigt att åka om det inte håller på så länge:P