Vad i helskotta? Mycket poliser var bara förnamnet. Någon här som blev stoppad för något jobbigt?
Jag fick ett telefonsamtal igår eftermiddag av en kompis som undrade om Örebro Open skulle köras igår, ryktena gick även hos Polisen förmodligen. Han som ringde driver en nyhetssajt så han var intresserad av det hela som nyhet, han hade hört detta från flera oberoende håll. Örebro Open har alltid gått på hösten men enligt rykten så är det slutkört med det illegala Örebro Open, allt som hädanefter kallas det är ej orginalet så att säga. Allt detta kan vara anledningen till att det var mycket Poliser ute, de kallar in extra personal direkt när de läser/hör att det ska bli race.
får väl be om ursäkt för mitt inlägg inatt . det var antagligen lite väl starka ord men jag har inte fått svar på varför polisen stängde av innerstan i karlstad lr om dom ens gjorde det ?
En kompis blev av med kökortet i fredags, 60km/h på 30 stäckan där vid lastbilsvägen i bista kl 02:30 på natten. Och igår var det ju typ sjukt med poliser. fan överallt
får väl be om ursäkt för mitt inlägg inatt . det var antagligen lite väl starka ord men jag har inte fått svar på varför polisen stängde av innerstan i karlstad lr om dom ens gjorde det ?
Står i bla eftersnacks tråden. Polisen befarade kaos i city med flera hundra raggarbilar. Så de stängde centrum.
En kompis blev av med kökortet i fredags, 60km/h på 30 stäckan där vid lastbilsvägen i bista kl 02:30 på natten. Och igår var det ju typ sjukt med poliser. fan överallt
Mustangen? kom och gled förbi några minuter efteråt....beklagar