1907
Sök

SAABotage 9-5 AERO V2.0

Saabotage

1 191 837 Visningar
Uppdaterades senast 27 maj 2015
DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
11 mars 2008
Usch med slipning och spackling. Tur man slipper sånt. Men det är bara att kämpa på Mats, det här blir ju hur bra som  helst. smile

Medlem 34530
908 Inlägg
11 mars 2008
krutmats skrev:
sir_daniel skrev:
kom o tänka på en sak. kan det inte vara bra att ha bilen nedsänk när du gjode själv "mallen" så du inte inser att.... hjulen tar i?

jag gjorde det efter orginalsärmen så det borde inte ta i, men du har en poäng där, har tyvärr inte fått hem rätt hållare till stötdämprna, men när dessa kommer ska det hårdtestas.. 
Bra synpunkt!!
Mvh/ mats

Du får väl ta bort innerskärmarna i så fall big_smile
bra att du har mask i alla fall, du använder den väl även när du slipar wink

mvh
Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

LillNaisarn
11 mars 2008
Här går det framåt ser jag! följt denna tråd ett bra tag och varit tyst.

Måste ge dig beröm för det du gjort på din bil , ser ut kanon fint!

1 892 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
LillNaisarn skrev:
Här går det framåt ser jag! följt denna tråd ett bra tag och varit tyst.

Måste ge dig beröm för det du gjort på din bil , ser ut kanon fint!

Tack!  ja det har varit tyst en stund.. för jag har tänkt över hur jag skulle göra med allt,  och nu när jag bestämt mig så är det bara att köra på igen smile

1 892 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Såå.. nu ska jag åka till jobbet om en timme, så nu är det färdigslipat för idag..
i morrn blir det mer slipa och ev lägga lite färg för att se hur det ser ut..  tongue

http://www.garaget.org/gallery/archive/905/278024_6080gw.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/905/278025_on40wn.jpg

1 Inlägg
11 mars 2008
Ojojojojoj kan bara säga.... imponerad riktigt schysst kommer det att bli

keep up the good work

1 892 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
JockeA50 skrev:
Ojojojojoj kan bara säga.... imponerad riktigt schysst kommer det att bli

keep up the good work

tackar så jättemycket!  jo jag tycker med det ser lovande ut, så jäkla kul att hålla på att mna aldrig vill sluta, smile men nu är det 8 timmars nattjobb som väntar innan ajg får fortsätta mer smile 
natti
/ M

1 964 Inlägg
11 mars 2008
ser ju lyssande ut detta ju big_smile lycka till i natt mats ha de gott mvh jimmy

1 892 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Ja, då var veckans fjärde nattskift gjord, gött!  hann med att skissa lite på hur jag vill ha sidokjolen,  nått sånt här blir det tror jag  smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/905/279059_qj9alv.jpg
skissat lite

Think Better Cars
447 Inlägg
13 mars 2008
det kommer nog bli riktigt nice det där du big_smile keeep up the good work big_smile

Mvh // Djem

1 964 Inlägg
13 mars 2008
detta kommer nog bli riktigt snyggt big_smile vet inte vart du får alla dina ideer ifrån big_smile

1 892 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
volvo240R skrev:
detta kommer nog bli riktigt snyggt big_smile vet inte vart du får alla dina ideer ifrån big_smile

haha  man får vara lite uppfinningsrik big_smile
Tack
big_smile

1 752 Inlägg
13 mars 2008
Lär bli riktigt grymt med sidkjolarna så där!big_smile bara en fråga, lacka eller skära ut så det ser ut så?cool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 892 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Lär bli riktigt grymt med sidkjolarna så där!big_smile bara en fråga, lacka eller skära ut så det ser ut så?cool

kolfiber i bakgrunden sen kanske flygplanet i utskuten aluminium??  smile

4 299 Inlägg
13 mars 2008
De ser jävligt tufft ut smile

Kommer bli grymt om du kör kolfiber i bakgrunden wink

/Jacob

1 892 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
De ser jävligt tufft ut smile

Kommer bli grymt om du kör kolfiber i bakgrunden wink

/Jacob

Tack Jacob smile   Ja jag tror med på det smile    det funkar i mitt huvud iaf smile

140 Inlägg
13 mars 2008
krutmats skrev:
Ja, då var veckans fjärde nattskift gjord, gött!  hann med att skissa lite på hur jag vill ha sidokjolen,  nått sånt här blir det tror jag  smile

skissat lite

Ska du inte ha vingspetsarna pekande lite uppåt precis som gammla Saab-loggan?

Gasar till det rasar

1 892 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Chrizze skrev:
krutmats skrev:

skissat lite

Ska du inte ha vingspetsarna pekande lite uppåt precis som gammla Saab-loggan?

Bra påpekande där,  helt rätt, visst ska det vara så, tanken var ju att ha den gamla äkta saab loggan där.. så helt rätt
Tackar!  Mvh/ Mats

125 Inlägg
13 mars 2008
här händer det grejor.. tror det kommer att bli grymt på sidokjolarna med flygplanet..

hur sätter man fast breddningen? är säkert skit lätt men vet man inte så frågar man tongue

1 892 Inlägg
14 mars 2008
Trådstartare
Daniel_P_ skrev:
här händer det grejor.. tror det kommer att bli grymt på sidokjolarna med flygplanet..

hur sätter man fast breddningen? är säkert skit lätt men vet man inte så frågar man tongue

Man kan ju välja att sätta på dom som ett paket om man säger så, men jag ska limma fast mina i karossen, skära upp de gamla skärmarna och spackla upp det mot karossen.. smile  ingenting är lät när man inte kan, det vet jag, för allt jag gjort på bilen har jag lärt mig själv, det är medgångar och motgångar, men man lär sig alltid alltid nå nytt, oc dom ögonblicken sporrar en att fortsätta
smile

Sök