kom o tänka på en sak. kan det inte vara bra att ha bilen nedsänk när du gjode själv "mallen" så du inte inser att.... hjulen tar i?
jag gjorde det efter orginalsärmen så det borde inte ta i, men du har en poäng där, har tyvärr inte fått hem rätt hållare till stötdämprna, men när dessa kommer ska det hårdtestas.. Bra synpunkt!! Mvh/ mats
Du får väl ta bort innerskärmarna i så fall bra att du har mask i alla fall, du använder den väl även när du slipar
mvh Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Såå.. nu ska jag åka till jobbet om en timme, så nu är det färdigslipat för idag.. i morrn blir det mer slipa och ev lägga lite färg för att se hur det ser ut..
Ojojojojoj kan bara säga.... imponerad riktigt schysst kommer det att bli
keep up the good work
tackar så jättemycket! jo jag tycker med det ser lovande ut, så jäkla kul att hålla på att mna aldrig vill sluta, men nu är det 8 timmars nattjobb som väntar innan ajg får fortsätta mer natti / M
här händer det grejor.. tror det kommer att bli grymt på sidokjolarna med flygplanet..
hur sätter man fast breddningen? är säkert skit lätt men vet man inte så frågar man
Man kan ju välja att sätta på dom som ett paket om man säger så, men jag ska limma fast mina i karossen, skära upp de gamla skärmarna och spackla upp det mot karossen.. ingenting är lät när man inte kan, det vet jag, för allt jag gjort på bilen har jag lärt mig själv, det är medgångar och motgångar, men man lär sig alltid alltid nå nytt, oc dom ögonblicken sporrar en att fortsätta