Jag kan inte i ord beskriva hur glad jag ät över ALL eran stöttning!!
Nu är det matrast , ¨å har jag lackar matt-svart på diffusorn och på sidokjolarna där kolfibern ska sitta så småningom efter maten ska det klarlackas, sen ska jag fortsätta med bakpartiet, det blev en mellanstickare från breddningen nu för att för att fortsätta med breddningen bak var jag tvungen att få dit diffusorn där den skulle vara. och för att få dit den skulle ju draget bort.. OSV... :S
Har kollat in denna tråden varje kväll men inte kommenterat innan så de är dags nu. Hur mycket sånt här har du hållt på med innan?Du verkar ju kunna ett och annat i alla fall.
Hoevding: Roligt att höra du gillar mitt bygge, detta är det första nånsin jag bygger, varit på gång såå länge men nu blir det äntligen av Du får skriva mer, komma med idéer och synpunkter när det inte ser bra ut så jag själv kan tänka lite på det, för nu går det mesta bara av farten
Saab_Robin: Tack!! ja det blir nog bra med diffusorn tror jag, i mitt huvud ser det iaf bra ut
Hoevding: Roligt att höra du gillar mitt bygge, detta är det första nånsin jag bygger, varit på gång såå länge men nu blir det äntligen av Du får skriva mer, komma med idéer och synpunkter när det inte ser bra ut så jag själv kan tänka lite på det, för nu går det mesta bara av farten Mvh/ Mats
En fråga jag har är ju vad det är för jävla piller du går på, för den orken du har är inte mänsklig. Och jag har inte sån stenkoll på hur du ska göra med dina "splitters" på bakskärmen, men vore det inte rätt snyggt om den nedre gick lite längre bak än den andra? I mitt huvud skulle det göra att bilen ser lägre ut.
Hoevding: Roligt att höra du gillar mitt bygge, detta är det första nånsin jag bygger, varit på gång såå länge men nu blir det äntligen av Du får skriva mer, komma med idéer och synpunkter när det inte ser bra ut så jag själv kan tänka lite på det, för nu går det mesta bara av farten Mvh/ Mats
En fråga jag har är ju vad det är för jävla piller du går på, för den orken du har är inte mänsklig. Och jag har inte sån stenkoll på hur du ska göra med dina "splitters" på bakskärmen, men vore det inte rätt snyggt om den nedre gick lite längre bak än den andra? I mitt huvud skulle det göra att bilen ser lägre ut.
Jag är inte helt säker på hur du menar, du menar skärmbreddningen bak? den delen som bygger bakåt på stötfångaren? Roligt du funderat lite och angående pillren så är det hemligt Neeej då, nån kanna kaffe och lite solsken så blir jag på humör