3010
Sök

Varför väljer ni Max????

186 Inlägg
23 november 2007
Vet iaf att BK inte är populärt i Halmstad, tog inte lång tid innan de konkade tongue
Däremot finns där 2st MAX samt 2st MCD och bäst av alla Gustavs *mumma*

Den största njutningen i livet är att gör det andra säger att man inte får göra

Sleeper
3 084 Inlägg
23 november 2007
Fast sibylla i älandsbro har förjäligt goa lövbiffar med vitlökssmör mmm..

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

79 Inlägg
23 november 2007
Oj va alla e aggressiva..big_smile...Nämen Max är en klass för sig..Grymt goda hamburgare..dessutom blir man mätt också..Käkar man på donken så blir man hungrig efter 2 timmar..men gillar också burger..hehe...big_smile

Kör fort annars kommer du inte fram..eller ta cykeln...:P :lol :cool:

250 Inlägg
23 november 2007
Max smakar dynga likaså mcdonalds
satan deras hamburgare är ju så små man blir ju inte ens mätt.
Burgerking har jag aldrig vart till så nada kommentar (smakar säkert skit)

Finns inget som slår dom små grillarna i byar eller nån liten grill nere på hörnet dom har oftast mycket godare mat. Anledningen är att dom lägger ner lite energi på maten oftast så äger dom stället och vill behålla sina kunder. det är inte som på dom stora kedjorna där det står en liten finnig pojk och snorar samtidigt som han steker. och han/hon skiter ju fullständigt i kunderna efter som de är ju bara anställda med "skit" lön.

Prova ett litet ställe ni kommer i 80% av fallen inte att bli besvikna.

1 722 Inlägg
23 november 2007
MAX eller FRASSES ska det vara .  mcdonalds (?) läggs ner här uppe ....

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
23 november 2007
Kanelbullen skrev:
MAX eller FRASSES ska det vara .  mcdonalds (?) läggs ner här uppe ....

jävla tur du har som bor "däruppe" då.. hmm
sj finns bara massa mackedonkor här.. inga max´s  o verkligen inga frasses
har aldrig prövat frasses.. lol  men skulle vara jävligt kul o intressant

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
23 november 2007
MickeTuncer skrev:
richardoo290 skrev:
MickeTuncer skrev:

Vad är skillnaden mellan Gatukiosk och Hamburger Resturang?

stora skillnader

Säg mig skillnaden.. Jag driver ett av Jämtlands Största Sibylla kök.. Det är ingen Gatukiosk.. Gatukiosk för mig är om man säljer en massa andra grejjer åxå, typ som Tidningar, godis m.m.m.. jaa, alltså en kiosk..

där du jobabr kanske de e fint/ordning o red/goa hamburgare..
där ja vart så äre skitlitet, inga kunder.. stinker rök/piss och är stökigt..
och hamburgar va så äcklig att man va rädd att man skulle bli sjuk.

så ne tack.. till DEN sibyllan..  men vad vet ja? kanske finns stora fina sibyllor me?

620 Inlägg
23 november 2007
MAX is for life!

Fotograf
966 Inlägg
23 november 2007
richardoo290 skrev:
MickeTuncer skrev:
richardoo290 skrev:
stora skillnader

Säg mig skillnaden.. Jag driver ett av Jämtlands Största Sibylla kök.. Det är ingen Gatukiosk.. Gatukiosk för mig är om man säljer en massa andra grejjer åxå, typ som Tidningar, godis m.m.m.. jaa, alltså en kiosk..

där du jobabr kanske de e fint/ordning o red/goa hamburgare..
där ja vart så äre skitlitet, inga kunder.. stinker rök/piss och är stökigt..
och hamburgar va så äcklig att man va rädd att man skulle bli sjuk.

så ne tack.. till DEN sibyllan..  men vad vet ja? kanske finns stora fina sibyllor me?

Hehe, man ska inte dra alla över en kam.wink Du är välkommen in hit och testa våra burgare..wink Har fått pris för Årets Sibylla Kök 2002.. Och inte långt ifrån dom senaste åren..  Vi har alltid nöjda kunder och BRA service..
Senast redigerat av MickeTuncer (23 november 2007)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

.......
2 655 Inlägg
23 november 2007
MickeTuncer skrev:
richardoo290 skrev:
MickeTuncer skrev:

Vad är skillnaden mellan Gatukiosk och Hamburger Resturang?

stora skillnader

å där har du snuskigt go mat big_smile. så din bmw i samma veva, lika go den big_smile...

Fotograf
966 Inlägg
23 november 2007
beemern skrev:
MickeTuncer skrev:
richardoo290 skrev:

stora skillnader

å där har du snuskigt go mat big_smile. så din bmw i samma veva, lika go den big_smile...

Hehe tackar!smile Ser att du är ifrån Östersund.. hehe.. Alltid välkommen!wink

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

1 703 Inlägg
23 november 2007
Att göra egna burgare är så jävla gött.
Köp icas fördigformade färsburgare, köp jumbo burgerbröd, lök, dressing, tomater, sallad. Fixa lite pommes.
Fyfan det är måltid det!

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
23 november 2007
big_smileyikestongue Max is king ej någon sladrig sak som Mc ... å smakar det godare ...
Men Godast e en Hedlig 250 grammare på Sibbylas det rockar fettast ....

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

101 Inlägg
23 november 2007
MAX ska det vara smile

*Be Strong*Be Happy*

881 Inlägg
23 november 2007
Av de så väljer jag Frasses wink

"Ijenkligen"
786 Inlägg
23 november 2007
Loffe123 skrev:
Anmärkning: Svenskt nötkött, vatten, potatis, ägg, torrmjölk, koksalt, potatismjöl, buljongpulver, potatisfibrer, kryddor (kryddmix bestående av druvsocker, kryddextrakt (rosmarin), jästextrakt (salt, jästextrakt, maltodextrin), surhetsreglerande medel (E330), vegetabiliskt fett "

Ska vi gå igenom innehållsförteckningen lite.

Svensk nöttkött- bra men hur mycket/lite!

Vatten- för att göra köttet tyngre samt för att den inte ska bli för tort med alla onödiga ingredienserna.

Potatis -billigt, smaklöst och fungerar som bindmedel samt drygar ut köttet.

Ägg- Fungerar som bindmedel och gör det enklare att steka, är billigare än kött.

Torrmjölk- billigare än vanlig mjölk, billigare än kött.

Buljong -ger köttsmak åt potatis, ägg och mjölken, buljong innehåller glutamat som vid större doser är laxerande samt skapar problem med nervfunktionerna.

Potatisfibrer -mer potatis, vars främsta syfte är att suga åt sig och binda det tillsatta vattnet.

Kryddmix- druvocker och maltodextrin...för att reta de söta smaklökarna, jästextrakt för att skapa köttsmak.

Surhetsreglerande medel E330 används ofta som rengöringsmedel av toaletter och badkar, men i detta fall som
konserveringsmedel för att köttet inte ska härskna med de övriga tillsatta ingredienserna.

Vegetabiliskt fett för att göra den fetare eftersom potatis, mjölk och ägg inte är lika fett som vanligt kött.

Fortfarande lika gott???

ja smile

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

285 Inlägg
23 november 2007
Burger King!!!!

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

609 Inlägg
23 november 2007
Lappens i Hedemora wink Annars MAX. Har varit backstage på Mcd efter stängning, detta var 3,5 år sen.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 november 2007
muppet skrev:
Lappens i Hedemora wink Annars MAX. Har varit backstage på Mcd efter stängning, detta var 3,5 år sen.

Åh...Big Meal eller vad det heter på lappens i hedemora med en smält ost till... *Vattnas i munnen) då är man ju fan mätt i en hel vecka framåt big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
23 november 2007
Mäki skrev:
muppet skrev:

Åh...Big Meal eller vad det heter på lappens i hedemora med en smält ost till... *Vattnas i munnen) då är man ju fan mätt i en hel vecka framåt big_smile

lappens i hedemora? hmm
aldrig hört talas om...  låter ju på dig som om de vore något att testa

Sök