2258
Sök

Varför väljer ni Max????

Subarist
131 Inlägg
23 november 2007
MAX lätt!!! BK smakar mest skit och Gyllene Måsen är ännu värre! Och jag tror inte en sekund att BK eller McD har bättre kvalitet på kötet än MAX. Tvärt om. De vågar väl inte ens tala om (om de överhuvud taget vet) vad de har i burgarna till skillnad från MAX.
Men får jag välja blir det en Sambal-burgare på Sveriges första hamburgehak: Vegabaren! Var där idag och är fortfarande mätt smile

2 182 Inlägg
23 november 2007
MAX är godast, å kommer alltid att vara det cool

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Besiktningstekniker
275 Inlägg
23 november 2007
finns inget bättre än skräpmat när man varit ute och festat, sen kvittar det vad det är för kedja

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
23 november 2007
200_sx skrev:
finns inget bättre än skräpmat när man varit ute och festat, sen kvittar det vad det är för kedja

word!

Evolution
1 627 Inlägg
23 november 2007
Jag väljer Max ska säga att jag knappt ätit på burger king så dom utalar jag mej inte om men mc donalds gillar jag inte alls tycker dom är sliskiga

Fäll ner pungen och landa

outlaw
106 Inlägg
23 november 2007
Loffe123 skrev:
Men HUUUUUR kan ni tycka de är godare?
"Köttet" är ju vidrigt!
Det är som att få en dålig pannbiff mellan ett par brön.
Helt sannslöst, i USA kan de iallafall äta hamburgare med stil, de VET att det ska vara 100% nötkött och inget annat skräp, men i sverige så är konsumterna sånna suckers att de tror att det är en hamburgare de får, och inte nog med det, de tror också att det är gott samt betalar dyra pengar för en potatisbulle med buljong.

stämmer så bra!! max smakar skit. lägger min röst på mc fiket.

bad ass boys drive bad ass toys

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
23 november 2007
cowboy skrev:
Loffe123 skrev:
Men HUUUUUR kan ni tycka de är godare?
"Köttet" är ju vidrigt!
Det är som att få en dålig pannbiff mellan ett par brön.
Helt sannslöst, i USA kan de iallafall äta hamburgare med stil, de VET att det ska vara 100% nötkött och inget annat skräp, men i sverige så är konsumterna sånna suckers att de tror att det är en hamburgare de får, och inte nog med det, de tror också att det är gott samt betalar dyra pengar för en potatisbulle med buljong.

stämmer så bra!! max smakar skit. lägger min röst på mc fiket.

mc donalds                burger king              MAX´s
      2                              50                         500

enligt denna tråd är alltså MAX´s som tar hem segern! smile
Senast redigerat av richardoo290 (23 november 2007)

2 600 Inlägg
23 november 2007
ha inte  Burger king här tongue men max är godas av dom alla ändå smile

gör som jag kör gubba racer=)

417 Inlägg
23 november 2007
Burger King är klart godast, Max är helt ok, men MacceDonken herrejösses de ligger lååångt efter.... Burger King gick i konkurs för några år sedan i Halmstad. Varför?sad

mvh///

Åke
20 Inlägg
23 november 2007
http://www.garaget.org/gallery/archive/3363/196085_lbth9e.jpg

Säger bara Max jag...

905 Inlägg
24 november 2007
måste hålla med tidgigare talare max är jävligt bra. frasses ligger väl i nivå med max. Ett lyxmål på sunes funkar jävligt bra en sen kväll efter många öl.

BK har jag varit på en gång men det dom serverar som mat skulle jag fan inte ge till en gris. macdonalds har en god  burgare och det är för att dressingen är god. McFeast köttet smakar jävlat ÅSSIT som att tugga på nån gammal skosula, men McD mat skulle jag iaf kunna tänka mig mata grisarna med.

fins nog en andledning varfrö McD kastar in handuken här uppe i norr och BK slipper vi som tur är.

Gas Glad!
251 Inlägg
24 november 2007
potatisbulle lol

Full Gas Spar Tid.. (",)

Audiförare
63 Inlägg
24 november 2007
Max är helt klart nr 1, norrländska burgare för det norrländska folket! big_smile Dom vinner ju ständigt när det är omröstningar så är ju inget att snacka om.

Burger King är jag inte säker på om jag varit där och käkat så lämmnar det osagt.

På Donken är det 10krs burgarna eller den underbara Mcflurry som gäller om man far dit. Men kalla burgare där är ju alltför vanligt, och dryper av fett brukar dom också göra.

Men dom mindre ställena är ju oftast bäst, som:
Korvgubben & Järnvägsgrillen (Luleå)
Sunes & Big Boy (Piteå)
Senast redigerat av erkki88 (24 november 2007)

Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
24 november 2007
erkki88 skrev:
Max är helt klart nr 1, norrländska burgare för det norrländska folket! big_smile Dom vinner ju ständigt när det är omröstningar så är ju inget att snacka om.

Burger King är jag inte säker på om jag varit där och käkat så lämmnar det osagt.

På Donken är det 10krs burgarna eller den underbara Mcflurry som gäller om man far dit. Men kalla burgare där är ju alltför vanligt, och dryper av fett brukar dom också göra.

Men dom mindre ställena är ju oftast bäst, som Korvgubben, Järnvägsgrillen (Luleå) och Sunes, Big Boy (Piteå)

tror knappt mina öron när du säger att du inte vart på nån burger king??
är där ständigt och ja trodde innan att dem fanns överallt...
ack så fel man kan ha tongue

Audiförare
63 Inlägg
24 november 2007
richardoo290 skrev:
erkki88 skrev:

Men dom mindre ställena är ju oftast bäst, som Korvgubben, Järnvägsgrillen (Luleå) och Sunes, Big Boy (Piteå)

tror knappt mina öron när du säger att du inte vart på nån burger king??
är där ständigt och ja trodde innan att dem fanns överallt...
ack så fel man kan ha tongue

Ja men Burger King finns ju inte här uppe, finns väll knappt i hela Norrland heller?
Tror jag varit där när jag varit i Gbg, men är som sagt inte helt säker.
Skulle då gärna prova att käka där, dom får väll fixa upp en restaurang hit som Max sen kan konkurera ut lol

Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!

1 997 Inlägg
24 november 2007
Har aldrig ätit på Burger king. FInns nog inte här uppe. (Ska vi vara glada för eller) tongue

MackeDonkan, men jaa man hör ju bara på namnet hur bra de låter? Har ätit där en gång, efter den gången var jag inte så sugen på den "kedjan" längre. De säger allt.

Max däremot är gott, och frasses. smile

MEN Det legendariska är ju ett Buremål på Krysset här i Skellefteå!
Finns Krysset nån annan stans i Sverige förresten? smile

Sen tänkte ja berätta en grej om Krysset som pappa berätta för mig. smile

De va en amerikan som reste runt i världen och testade olika hamburgerställen (JA det är sant de ja säger) Sen så gjorde han en TOP 5 lista i världen.

Då stog de.

1: nåt ställe i amerika då.
2: Amerika
3: amerika place.
4: Amerika.
5: Krysset Skellefteå. Haha de var fränt! big_smile

Så, om ni INTE har ätit där, beställ då ett Buremål. Och om ni inte är nöjda då har ni nåt fel i hjärnan. tongue
Senast redigerat av Galad8 (24 november 2007)

Sleeper
3 084 Inlägg
24 november 2007
Galad8 skrev:
Har aldrig ätit på Burger king. FInns nog inte här uppe. (Ska vi vara glada för eller) tongue

MackeDonkan, men jaa man hör ju bara på namnet hur bra de låter? Har ätit där en gång, efter den gången var jag inte så sugen på den "kedjan" längre. De säger allt.

Max däremot är gott, och frasses. smile

MEN Det legendariska är ju ett Buremål på Krysset här i Skellefteå!
Finns Krysset nån annan stans i Sverige förresten? smile

Sen tänkte ja berätta en grej om Krysset som pappa berätta för mig. smile

De va en amerikan som reste runt i världen och testade olika hamburgerställen (JA det är sant de ja säger) Sen så gjorde han en TOP 5 lista i världen.

Då stog de.

1: nåt ställe i amerika då.
2: Amerika
3: amerika place.
4: Amerika.
5: Krysset Skellefteå. Haha de var fränt! big_smile

Så, om ni INTE har ätit där, beställ då ett Buremål. Och om ni inte är nöjda då har ni nåt fel i hjärnan. tongue

Jupp har käkat buremålet där "ååå de e najs" big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
24 november 2007
är det MAX´s som äger de placet?

Sidledesförare
268 Inlägg
24 november 2007
Som det låter på vad jag läser här så verkar det variera ganska grovt hur bra mat det är på de olika restaurangerna även av samma kedja fastän i olika städer. Max i Piteå är då kärlek

Man vet aldrig, före man vet

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
24 november 2007
undrar vad trådskaparn tänker nu när nästan alla är emot han och tycker om MAX´s

Sök