Hur kom DU på ditt användarnamn på Garaget.org?

Bjork OEM <3
25 november 2007 · 6 957 Inlägg

Suttit och tänkt då och då när man surfat runt här, varifrån alla kommer på
sina namn?

Mitt är väl ganska så logiskt då jag heter detta i efternamn, men ni andra
som har lite mer udda namn, hur kom ni på det?
Skulle vara kul höra om smile

Mvh Björk

OEM <3
Squadron
25 november 2007 · 1 833 Inlägg

Jag har kallat mig för Squadron på internet sen jag vet inte när. Kom på det när jag började spela onlinespel och liknande.

Namnet kommer från en Lyxbåt smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Bostrom RS
25 november 2007 · 886 Inlägg

Heter så i efternamn...fast med ett ö smile Boström alltså big_smile

Focus RS
Lowenhart fälg fantast
25 november 2007 · 1 086 Inlägg

kallat mig lowenhart på nätet ganska så länge, är egentligen ett Fälg märke  , vet inte varför , står på min bil med, haha , det är så bara

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Miklen
25 november 2007 ·

Jadu.. Miklen har ja hetat på nätet sedan så länge ja kommer ihåg.. Hur det kom till.. Ja d hände på en religions lektion.. har dock inget att göra me den..men på den vägen är det.. Har en sten i min hylla där jag skrivit " Miklen was here -96 " så nåra år har det på nacken wink

Aerodynamik ...
25 november 2007 · 7 120 Inlägg

Gillar aerodynamiska bilar big_smile

haha, nää.. vetifan. Hade idétorka så bara skrev ihop nåt

Martin 9-3 Fisketokig
25 november 2007 · 2 997 Inlägg

Namn Bil

Enkelt värre smile

Brukar inte ha flashiga namn, kallar mig "prylnisse" eller snarlikt på några forum just för att jag brukar kallas det av någon konstig anledning,

"om ingen annan har det så nog fan har du, har andra en pryl har du 2 av den" citat som fastnat av en polare.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Hamilton
25 november 2007 · 8 872 Inlägg

Från filmerna med Kommendörkapten vid samma namn, har använt det sedan -01

Fotograf på tierpidag.se
Darkie dARKiE
25 november 2007 · 5 031 Inlägg

Jag gillade dark angel serien, och mina vänner började kalla mig dakka angel eftersom jag alltid kolla på det, så nu är mitt nick på internet Darkie och dakka irl ;D

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Jaacke
25 november 2007 · 17 Inlägg

för att nån usling hade använt Jacke redan!

paltodlarn
25 november 2007 · 527 Inlägg

en kompis kallade mig för paltodlare då jag kommer från norrland och där äter ju alla palt, om det ändå låter knäppt så jämför med risodlare. jag kallar mig så i brist på bättre

jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
25 november 2007 · 938 Inlägg

Kallas för Tobbe, heter Edin i efternamn, så där kommer de andra stora E:et in, sen är ja född 87...  Varför de blev med _ mellan vet ja inte...   Heter iaf så överallt på internet...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
DeWaked
25 november 2007 · 51 Inlägg

hade mitt "namn" som löseord för jättemånga år sedan för att logga in på skolans nätverk. egentligen har jag ett annat internet namn men jag orkar inte byta tongue

volvo__matte
25 november 2007 · 551 Inlägg

gillar volvo och mitt smeknamn tongue dom dubbla understrecken e för att de va någon sida ( klommer inte ihåg vilken) så va de upptaget med "volvomatte" eller "volvo_matte" så har de blivit dubbla understräck... lättare att komma ihåg oxå smile

Volvo For Life =)
Volvo V70 "D5 Sport Edition" (2006)
Tzatziki
25 november 2007 · 452 Inlägg

Kallade mig "Raised" innan som jag tog efter bandet "Raised Fist" efter att mitt gamla nick på mirc blev hackat .. för sjukt många år sedan!!

I sommras var jag på en corrado träff med svenska corrado klubben och blev kallad Tzatziki och Papadopulus pga att jag har en mamma som är grekinna ...
Tyckte "Raised" lät lite fjantigt nu på äldre dar (snart hela 25 bast) och tyckte Tzatziki lät bra smile Det blev ett sms iväg till garaget.org och några kronor fattigare ..

chip!

Mack Forum- och sitemoderator
25 november 2007 · 26 183 Inlägg

Darkie skrev:
Jag gillade dark angel serien, och mina vänner började kalla mig dakka angel eftersom jag alltid kolla på det, så nu är mitt nick på internet Darkie och dakka irl ;D

Jag har *host* hela serien Dark Angel på dvd... tongue

Mitt namn "AirOne" med ett stort O i mitten kommer från filmer där en helikopter
gärna förekommer.
Ni kanske har sett....Enemy of the State tex? big_smile
Eller Gone in 60'seconds..

Hade tänkt Lasseman för sörlänningar kallar mig för Lasse men Lasseman var alldeles
för vanligt. Enkelt men för vanligt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Killr0y_swe - De är jag de.
25 november 2007 · 354 Inlägg

Såg detta namn, fast med ett L i en gammel MAD-tidning. Jag la till ett L så de blev killroy och fyllde i med SWE efter. Vetifan varför? tongue Nollan blev till när min gamla mail började strula.
Kilroy är en känd term sen andra världskriget. Såg tyskarna orden "Kilroy was here" föstod de att platsen/staden redan var intagen av amerikanerna. Ett sätt att skräma bort dom alltså.

Så nu vet ni! big_smile

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1
Sushikocken Sleeper
25 november 2007 · 3 084 Inlägg

Haha jadu hade namnet i Diablo 2 på en Frenzy barbar precis då det kom (år 2000) och man lirade enbart singleplayer.. Sen dess har jag aldrig pallat byta. Är väl inte direkt mästare på sushi för den delen heller smile Shit det är ju 7 år sedan yikes

Darkie skrev:
Jag gillade dark angel serien, och mina vänner började kalla mig dakka angel eftersom jag alltid kolla på det, så nu är mitt nick på internet Darkie och dakka irl ;D

Såg också alla avsnitt på första säsongen då det gick andra blev ju helt värdelös med massa konstiga mutanter å skit.. Sen var det nog lite för att Alba var så jävla het med smile

Senast redigerat av Sushikocken (25 november 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
good_year
25 november 2007 · 755 Inlägg

hade goodyear däck på bilen och alltid gillat deras logga med den racing skon som har vingar

Kesler
25 november 2007 · 3 650 Inlägg

mitt efternamn tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang