2805
Sök

need for speed prostreet

7 Inlägg
25 november 2007
Trådstartare
hej! jag köpte need for speed prostreet på premiärdagen och har kört det sedan dess och jag har kommit till den första dragracing banan men kommer aldrig vidare hjälp mej,vad gör jag för fel?? snälla.
mvh marcus:/

285 Inlägg
25 november 2007
vinn

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

71 Inlägg
25 november 2007
Har inte spelet själv men du ska trycka uppåt när du väljer raceday

MitsuNörd
880 Inlägg
25 november 2007
Släng upp en print screen vart problemet är!
Mene gasa å växla är ett bra tipps roll

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

7 Inlägg
25 november 2007
Trådstartare
det står på en av dom låsta banorna "break record 5/10 sen så tar jag nya rekord men jag kommer fortfarande inte vidare

7 Inlägg
25 november 2007
Trådstartare
vad är en print screen

1 418 Inlägg
25 november 2007
avinstallera skiten å börja med live for speed istället^

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Got VTEC?
1 593 Inlägg
25 november 2007
740-love skrev:
vad är en print screen

Det finns en knapp på tangentbordet där det står Print Scr eller Print Screen. Om du T.ex. vill ta en bild på någon av dina bilar på ProStreet så går du in på den bilen, trycker på Print Scr och sedan klistrar in det i Paint. Då får du den bilden du hade uppe på din skärm när du tryckte på Print Scr inklistrad i Paint.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Administratör
2 978 Inlägg
25 november 2007
Jag för min del är grymt besviken på nfs ps då man inte kan ändra handkontrollen så som man vill ha den "ps3" och det är svårt att se dom olika grenarna som rejsen går på. Sen lyckades jag på nått sätt göra så att jag fick börja om från början "mindre roligt" nja ett dåligt köp om ni frågar mig, jag får helt enkelt vänta på GT HD  ^^

En kopp av den svarta såsen...

.......
2 655 Inlägg
25 november 2007
kan man spelet så är de sjukt kul, sen man ska inte gå ut å trimma bilen medans man e på ena stället för då får man köra om alla 5 banorna igen för att gå vidare, vilket ja tycker e bra så de är lite utmaning, ja är iallfall helnöjd me spelet...

svetsare
329 Inlägg
25 november 2007
nä de värkar vara ett riktigt skit spel...
kör lfs ist

Celica 2.0 Gti -90

.......
2 655 Inlägg
25 november 2007
stellan_dahl skrev:
nä de värkar vara ett riktigt skit spel...
kör lfs ist

nej, så säger bara de som inte kört de eller inte fattar hur man gör...

190 Inlägg
25 november 2007
Jag har snart klarat ut det jag ... jag tycker itne att det var nå vidare svårt .. Enda tips jag kan ge är att trimma bilen med..cool

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström

99 Inlägg
25 november 2007
finns pro street te ps2?

kör volvo 244 glt!

582 Inlägg
25 november 2007
jag tycker det e grymt roligt=)

137 Inlägg
25 november 2007
Bara jag som beställde de här och sedan fick de till PS3?! Vem spelar PS3 egentligen när man vill ha de till 360.  lol

Got VTEC?
1 593 Inlägg
25 november 2007
Finns redan en tråd om NFS ProStreet.. http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 05&p=1

Där kan ni ställa alla era frågor om ProStreet och snacka om det osv.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
30 november 2007
Kan någon hjälpa mig på Need for speed prostreet till playstation 2, jag har kommit till Ryo Showkingen till hans ställe, men jag klara banorna då kommer jag etta men sen på dragracing så kommer jag tvåa. Kan ni ge mig lite tips hur ja ska kuna klara av dragracing på Prostreet
Senast redigerat av Forza_740 (30 november 2007)

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Wankel
1 080 Inlägg
30 november 2007
Forza_740 skrev:
Kan någon hjälpa mig på Need for sspeed prostreet till playstation 2, jag har kommit till Ryo Showkingen till hans ställe, men jag klara banorna då kommer jag etta men sen på dragrasingen så kommer jag tvåa. Kan ni ge mig lite tips hur ja ska kuna klara av dragraringen på Prostreet

skaffa en kraftigare bil, eller växla bättre?? xD

MDS Västerås

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
30 november 2007
Forza_740 skrev:
Kan någon hjälpa mig på Need for sspeed prostreet till playstation 2, jag har kommit till Ryo Showkingen till hans ställe, men jag klara banorna då kommer jag etta men sen på dragrasingen så kommer jag tvåa. Kan ni ge mig lite tips hur ja ska kuna klara av dragraringen på Prostreet

Nördarna här kanske kan hjälpa wink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=61905

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sök