3162
Sök

Duktig billackerare sökes, Falun

265 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
Söker en väldigt duktig lackera som vet vad han gör! Någon som har något bra förslag på företag eller liknande personer som har erfarenhet?. Har hört runt och det är väldigt trögt här i Faluområdet som jag bor i. Mycket tacksam för svar och information om olika företag och personer som ni kan rekomendera och har bra priser. Mvh Popps
Senast redigerat av popps (26 november 2007)

Pop it like Popps

fotointresserad
2 307 Inlägg
26 november 2007
Har dom inte ett billackeringsgymnasium i falun eller har jag helt fel då.. har för mig att jag har hört det.. Ett förslag kan ju vara att lämna in till dom så får du det nog billigt..

355 Inlägg
26 november 2007
Norde skrev:
Har dom inte ett billackeringsgymnasium i falun eller har jag helt fel då.. har för mig att jag har hört det.. Ett förslag kan ju vara att lämna in till dom så får du det nog billigt..

Jo det har dom!

265 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
Okej jo det har dom, Kan ju höra med dom=)

Pop it like Popps

118 Inlägg
22 december 2007
Kolla med ingarvlacken på ingarvet. De brukar vara bra att göra med. Har lackat min maxima som jag hade. Har sett an del jobb de gjort åt verkstäder. Ser väldigt bra ut

7 Inlägg
24 december 2007
:os lack i borlänge. svanströms billakering i smedjebacken. ludivika lacken är också bra. blöötbergs billakering. det din många ställen killen:P

Sök