Dark Soho, Eskimo, GMS, Vibe Tribe, Infected Mushroom (deras äldre låtar), Planet B.E.N, The Delta, Hallucinogen, Space Cat, Juno Reactor etc etc. Fast det är väl Dark Soho och Eskimo jag rekommenderar absolut mest.
Dark Soho, Eskimo, GMS, Vibe Tribe, Infected Mushroom (deras äldre låtar), Planet B.E.N, The Delta, Hallucinogen, Space Cat, Juno Reactor etc etc. Fast det är väl Dark Soho och Eskimo jag rekommenderar absolut mest.
Hur kunde du glömma Astral Projektion, Lamat, Zorba, Astrix, Audialize, Helix, Tandu, X-Dream, Psilodump osv
Dra ner några av goa-head skivorna eller destination-goa, bara de bästa
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Jag gav dig tipset om philosomatika.com i din blogg, men tar det här med.. Finns mycket att upptäcka där, bl a Space Monkey, Ra, Mittlestandskinder ohne strom (eller M.O.S), Time lock...bara sätta sig och lyssna tills du hittar nån låt du tycker om.
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd
Hur kunde du glömma Astral Projektion, Lamat, Zorba, Astrix, Audialize, Helix, Tandu, X-Dream, Psilodump osv
Dra ner några av goa-head skivorna eller destination-goa, bara de bästa
AP är mer goatrance iofs. Fast det är väl nästan samma sak. Zorba har mest bara gjort nån enstaka bra låt. Astrix glömde jag däremot ja och X-Dream är ju faktiskt riktigt favoriter. Vet inte alls hur jag kunde glömma dom. :\ Resten är mest ranom dock imo.
Vi har ju annars lite skandinaviska grupper som är sjukt bra.
Son Kite, Ticon, Etnoscope, Reefer Decree eller Masada till exempel...
Det finns alltså fler trance-muppar här än bara jag då verkar det som.
M.O.S hörde jag live i kön utanför Amager Bio för rätt många år sen. Efter 6h i kön både hörde jag dom börja spela och sluta innan jag kom in... inte alls sur... hehe...
Bumpa gamla trådar suger. Och jag tvivlar på att nån som kallar sig "DJ" gör psytrance. Har för övrigt inte ens hört bra musik öht från nån som kallar sig DJ. :\