Tjena.
Ursäkta om ni tycker att jag är jobbig för att jag startar upp så många trådar. Men dom senaste dagarna har jag haft max otur när det gäller bilar, vilket är jävligt tråkigt då jag verkligen har behov av bil dagligen.
I allafall nu till det nya problemet, jag kom ut i morse och jag märkte inge fel på bakre kofångaren tills min morbror frågar om jag har krockat? Går bak och kollar vad han menar så ser jag att en idiot har kört in i min kofångare så den har gått sönder.
Jag vet vem den idioten är som har kört på min bil då det var hans bilsfärg på min kofångare. Sen så har han även parkering bakom mig, så när han backade så tittade han säkert dåligt och körde på min bil, det som gör mig förbannad är att han inte har skrivit någon lapp eller något. Jag vet vart han bor så jag ska gå till han så fort jag ser att han kommit hem från jobbet eller varr han nu åkte i morse.
Det jag undrar är vad ska jag göra om han vägrar erkänna att det var han som körde på, jag kan ju inte direkt bevisa att de var han om han inte har några märken på sin bakre kofångare, har i allafall hans bilfärg på min kofångare som jag tagit kort. Erkänner han inte så funderar jag själv att göra något dumt, jag vet att de är idiotiskt, men att de finns sådanna människor stör mig.
Skulle han inte erkänna så kommer ju detta kalaset kosta mig x antal tusen då jag behöver ny kofångare samt någon som lackar den och sätter på.
Snälla säg mig vad jag ska göra
Mvh Pappi