Folk som stressar en, sniffar en i röven och argt visar att dom vill att jag ska ut i en nästintill obefintlig och ojämn/skitig väggren med min låga veteranbil bara för att dom promt ska om fast man ligger i 110 på 90väg.
Folk som sniffar en i röven stör mig så innihelvete att jag snart tar på mig hjälm, tandskydd och 4punktsbälte och tvärnitar.
folk som inte ser sig om och bara kör ut på huvudled i tron att högerregeln gäller så man får bromsa(en vacker dag tar jag på mig samma utrustning som står i punkten ovan och gasar istället)
Folk som ligger i 110 i vänster körfält på motorvägen.
folk som tränger sig förbi när 2 körfält går ihop till 1, så nära att man nästan ser backspegeln ryka...
Bilar som kommer i typ 200 i vänster körfält och nästan kör in i en bakifrån när man är mitt i en omkörning på halt underlag.
Mopeder, epatraktorer och folk som helt enkelt kör under hastighetsgränserna helt utan anledning.
Cyklister! fan vad jag hatar cyklister, dom tror att dom är odödliga och kör inte efter några regler samt att dom tror att dom har företräde hela tiden, efter en sväng på stan i uppsala vill jag döda alla som äger en cykel.
Kärringar med barnvagn som helt utan förvarning slänger ut barnvagnen på övergångsställen för att man ska bromsa, dessa skulle fan inte få behålla barnet.
Folk som inte bromsar när man är mitt ute i vägen på övergångsställe till fots så man får springa/stanna tvärt för att undvika att bli dödad.
Folk med japsdämpare som väcker mig på nätterna när dom leker F&F på gatan utanför.
Får räcka sådär, blir arg bara av att rada upp allt
![tongue](img/smilies/tongue.png)