5 december 2007
Trådstartare
hampusd
Så dum är jag inte som du påstor att jag är. jag kan använda internet sidor.
Min påhopp på reinfeldt?, jag tycker att det skulle vara bra att han visa sig på tv och lämna lita upplysning om hur det går.
jag anser inte detta som en påhopp men som en narturligt sak som folk skulle kanske uppskatta ty det är inte hella befolkning som hänger sig på internet och inte eller köper tidning varie dag. (det är dyr).
Sverige styr av representanter valda av Svensk folket. jag håller med dig, säg till mig varför alliansen tappa ner 1.200 röst om dagen?.
Det verkar som att folk tappade lite förtroende.
Är det inte så att Svensk folk har röstat på representanter som inte höll det dom lova innan valet. Jag tycker som vanligt folk att det sparade hur en aning på sida.
Jag rösta det inte på någon eftersom jag är Fransman och inte kan rösta på riks.
I övriga länder, när man är permanent bosat efter 10 år man kan rösta på riksvalet i det landet där man är bosat.
Varför går inte detta i Sverige?
Som Fransman, jag har Svensk körkort,(frivilit Svensk eller Fransk, båda gäller, men man få ägga en. Var är problem med röstkort?
Bensin pris?, reinfeldt lova det innan valet att inte höja bensin pris, han höjde skatten? var är skilnaden?
jag vill gärna förstor dessa politiker och kunna ge förtroende och jag tror att alla tänker samma sak.
Man måste har förtroende för sin ledare och han måste se till att vi som folk kan få det.
Senast redigerat av alain (5 december 2007)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster
www.bimmerpower.org