2555
Sök

Extraljus Till Pärlan!! Tips!!!!

5 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
:rolleyes:Hej!

Skulle vilja ha lite tips på vart jag ska vända mig om jag vill ha Extraljus. Jag vill ha tre "vanliga storleken", ingen liten ramp eller så utan vanliga stora. Vill helst ha blå. Har en xc70 ocean race! Vilket märke ska man ha? Vad ska man tänka på när man köper de osv! Hoppas på lite tips!

//Linda

Trucker
234 Inlägg
1 december 2007
Micro, Autoexperten, Meca eller Mekonomen. Bosch eller Hella tycker jag att du ska sattsa på. Men kolla runt lite på priserna för det kan skilja rättså mycket mellan butikerna.

SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det

5 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
OK, tack för snabbt svar, ska kika direkt!!

329 Inlägg
1 december 2007
Finns ett märke som heter SIM, dem gör kopior av hellas ljus. Är grymt prisvärda, så klart inte lika bra ljusbild som hellas men för den pengen ( några hundra ) så är de väldigt mycket ljus.

Tre stycken xenon konverterade SIM,  2 bredbild och en "lång" i mitten så ska du nog bli nöjd  !

www.swedol.se bland annat har dem.

vh Ludde

5 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
TAckar tackar!! Här går det undan med snabba svar!!!

Kollat in Hella Rallye 3003 och fastnat för dom, så nu är det bara att undersöka vart dom är billigast!

//Linda

757 Inlägg
1 december 2007
testa typ pricerunner o liknande så får man en liten visning vart de e billigast.

Bimmer Freak
162 Inlägg
1 december 2007
Vill du ha riktiga ljus ska du nog kika på Lightforce...men dom e inte direkt billiga roll

Lightforce

Member of Unknown Örebro

Sök