2260
Sök

Min systers kille, kallar mig omogen för att jag gillar bilar ?

Avstängd
1 266 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
GrebyAxel skrev:
Visst e de kul å sladda lite men kolla själv när du blir 25-30, har bra inkomst, familj med mera, då kan du nog också tycka att det är rätt så omoget...

har redan en hyffsad inkomst wink och jag e ju 21...min farsa sladdar fortfarande då och då...och han är ju 50 big_smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Maskinförare
1 163 Inlägg
2 december 2007
Men det är bara så, vi av det mannliga könet, kommer aldrig växa ifrån sånt här.. När jag hade monterat sportavgas systemet, blev farsan för kåt, han skulle nu nödvändigtvis ut och prova klockan 2 på natten, med full sula.. Det är nog bara fakta, jag kommer nog själv aldrig växa ifrån att uppskatta sladdning m.m med bil.. Dock kan man ju välja sina ställen..

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

325 Inlägg
2 december 2007
haha, att man ens kan jämföra omogenhet med bilintresse. Då är det nog nån sorts avund bakom eller liknande, eller så har man helt enkelt inte förnuft nog att se situationen ur nån annas synvikel än sin egen.. Precis som med alla andra hobbyn, jag förstår inte exempelvis hur man orkar samlas på martamöten å skvallra å sticka strumpor, men jo om dom som gör det trivs med det så vad skulle inte dom få hålla på med det då! big_smile alla måste väl få hålla på med precis det som dom tycker är kul.

TVT Member
377 Inlägg
2 december 2007
hmm.... jaa de som gillar att sladda med bilar är nog omogna allihopa. Så kul är det ju inte... eller ?
Nja... ja tycker att det är grymt kul!! smile på en öppen snötäckt parkering, i mitt fall kolmårdens djurparks parkering wink känna att man kontrollerar bilen och den går med fullt uppställ dit man vill big_smile sjukt nervkittlande kännsla...

Visst många ser det som omoget... farsan ser ut som ett barn på julafton när han får ställa ut bilen lite på halt underlag... sen så har man ju märkt att han fortfarande innerst inne är ett litet barn tongue

så det finns vissa som aldrig riktigt "växer upp"... wink om man vill se det så, eller så är det bara ännu ett nöje här i världen... Att sladda eller icke sladda, det är frågan!

//tack för mej smile

1 534 Inlägg
2 december 2007
_JoCCeV skrev:
Visst många ser det som omoget... farsan ser ut som ett barn på julafton när han får ställa ut bilen lite på halt underlag... sen så har man ju märkt att han fortfarande innerst inne är ett litet barn tongue

så det finns vissa som aldrig riktigt "växer upp"... wink om man vill se det så, eller så är det bara ännu ett nöje här i världen... Att sladda eller icke sladda, det är frågan!

//tack för mej smile

Om du frågar mig så är det bara mänskligt...
Farsan är inte bilintresserad, men ibland kan ropa på mig när han ser en fräck BMW/Porsche/Audi/Sportbil, och han har själv sladdat med sin e39 520 touring lol

81 Inlägg
2 december 2007
Hälsa "lilltjippen" att det finns gubbar på 45!!!!!år som älskar bakhjulsdrift och att "burna",om han tycker det är omoget så måste "valpen"få akut hjälp där måste DU göra en insats,jag tror han är lite hårt hållen hemma:lol:lollol

MVH
Cobra Jet

2 201 Inlägg
2 december 2007
skulle det vara omoget att gilla bilar?   hmm, då är jag jävligt omogen.
jag är 31. jag gillar även att sladda runt lite ibland på vintern. det är faktiskt bra träning, man lär sig hantera bilen.
ta med killen ut o kör lite på en tom parkering eller nåt så garanterar jag att du hanterar bilen bättre eftersom du brukar göra sladda rundor.
det är nog han spm är omogen o är avundsjuk o måste skaffa sig ett liv.

Full gas spar tid! ;)
284 Inlägg
2 december 2007
peter_1976 skrev:
skulle det vara omoget att gilla bilar?   hmm, då är jag jävligt omogen.
jag är 31. jag gillar även att sladda runt lite ibland på vintern. det är faktiskt bra träning, man lär sig hantera bilen.
ta med killen ut o kör lite på en tom parkering eller nåt så garanterar jag att du hanterar bilen bättre eftersom du brukar göra sladda rundor.
det är nog han spm är omogen o är avundsjuk o måste skaffa sig ett liv.

jag trodde du va 22...? hmm ljuger du för mej..? tongue

jag håller me dom flesta här.. men tycker dock att man inte behöver leka i städer där man kan skada andra.. de finns inget som säger att man tappar kontollen men heller inget som säger motsatsen... smile

utbildad klant
2 197 Inlägg
3 december 2007
kalle_fiat skrev:
säg t onom att killar som inte tycker om bilar diggar stickning eller fottboll! hur manligt är det att ett gäng svettiga killar jagar en boll? är är bging om något!

SÅ RÄTT XD

Mvh O.Frankeståhl

kevlar_soul
3 december 2007
Haha mycket att hetsa upp sig över..

Sidledesförare
268 Inlägg
3 december 2007
I och med att det är din systers pojkvän så är det ju till din fördel, börja mobba fanskapet tills insikt frälser honomt. Det kan bli en tung framtid för honom om han inte tar det lugnt och börjar tänka efter ett par timmar före han säger någonting.

Man vet aldrig, före man vet

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 december 2007
farsan är 50+ och endå brukar det gå brett rätt ofta igenom kurvorna så omoget vettefan om jag vill kalla det när man åker brett smile

omoget är väll när man kör brett för att vara tuff och vitsa framför folk men det är fan inte omoget när man kör brett för nöjes skull som jag tror dom flesta gör smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

220 Inlägg
3 december 2007
Jag kommer aldrig bli en dag över 20

Körv
3 535 Inlägg
3 december 2007
Hehehe.. Med en M3:a är man alltid ung smile

Truckdriving Man

220 Inlägg
3 december 2007
decib3L skrev:
Hehehe.. Med en M3:a är man alltid ung smile

jepp

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
3 december 2007
Men vafan... FÖr att man gillar bilar är man väl inte omogen. Har han aldrig gillat det eller? Han kanske lekte med dockor som barn. wink
Och 27 år.. Fan jag är ju över 30 och är galen i bilar, men inte en själ har kallat mig omogen för det. Hänger ju på den här sidan en hel del också. Tycker det är kul.
Kommer det nån här och tjafsar för att jag e gammal så får dom väl göra det. Vem bryr sig. Jag klankar inte på nån för den personen är 15 eller 45..
ch bakhjulsdrift. Vem gilar inte det? Blir så jävla dyrt med däck bara. :S

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

MissMarilyn
3 december 2007
Det var det barnsligaste jag hört!!!!!!
Kan inte han ta att du har en grymt rolig hobby, och på ett visst sätt en hel livsstil??!!
Att man skulle vara omogen för att man gillar att sladda runt osv så fine! Vad än som gör dig lycklig....om det är omoget att gilla bilar så ställer jag mig stolt brevid dig och alla andra som gör det så kan vi vara omogna ihop!!!

Du kan ju visa följande för honom:

Hej systers kille...

Jag heter My och är en tjej på 15 vårar..
Tycker om snygga killar, hästar och gå på disco.
Och alla snygga bilar förstås ( dom går snabbast )
Favoritplats är lunarstorm och garaget.
Favorit färg är rosa.

Vill du bli min dagisfröken???   ps. kan du köpa ut ett sexpack 3,5 till mig och min bästis?

lollollollollollollollollollol

Idiot..
285 Inlägg
3 december 2007
Haha fan vad sköna ni är lol

Att du ens orkar bry dig om att han kallar dig omogen för att du gillar bilar haha.
sätt snubben på plats om du stör dig på det så jävla mycket
Senast redigerat av Nattugglan (3 december 2007)

Green Street Elite
676 Inlägg
3 december 2007
RobertS skrev:
Ähh allt som har med bilar att göra är roligt, inte motorras kanske men nästan.. Vem är tönt egentligen av er två? Vad gör han på fritiden, bakar och har söndagsmöte med gentlemannaklubben?

Jag antar att du inte blir så poppis om du dänger på honom inför hela släkten men ta med honom på en liten biltur. Den behöver inte vara lång, bara lite händelserik, skruva bort fästena till passagerarstolen och glöm inte att koppla bort bältet. Sedan är du redo för att visa honom hur man kör.

När färden är över tittar du på denna ---> http://www.antracit.se/cpg/albums/userp … p_skal.jpg
Stämmer färgen överens med färgen i hans kalsonger så tyder det på att du kan köra och att han är omogen...

Edit... Gizzmo, kan vi inte ta att vi är omogna om vi tycker det är kul då?smile

Tack för mig

fyfan va bra tongue håller fan me asså smile

778 Inlägg
3 december 2007
slada kan man nästan gemföra med olika stälningar när man "älskar"  wink

Sök