Alltså fan vad irriterande detta är, kan inte ni skriva lite i tråden så ska jag visa dumhuvudet det..han säger hela tiden "du har inget liv, du e bara ute och sladdar" och när jag säger att jag gillar bakhjulsdrift mer en fram hjulsdrift säger han "du växer med upp ska du se" samma sak med billjudet "du växer i från det ska du se" han verkar inte förstå vad en Hobby är ? jag kommer nog gilla bilar tills den dagen jag dör...personen är 27år..sen när jag säger ja men alla personer på garaget då, är dom oxå lika omogna..då får jag till svar "jo men alla äv väl 15 år där" iofs det kanske stämmer vad vet jag
Fråga han då om alla Rally förare är omogna, o alla som kör STCC osv.. Är dom åxå omogna för dom gillar o köra snabbt o sedan har gjort de till ett "jobb" i sitt liv.. haha Sicken sjuk jävel han måste va.. Vad är hans hobby..?? Sitta hemma hela dagarna eller.. :S? Att gilla bilar som låter mkt och bilar som åker fort o att sladda o sånt.. De har fan inget med mogenhet o göra.. De handlar om att göra nåt man tycker om.. ? Man kan ju lika gärna säga då att dom som klättrar i berg är omogna.. :S Varför ska man klättra i berg.. vad är meningen.. hahah Liksom folk gillar det o de är en del av deras liv.. Samma sak med oss här killar på garaget... Vi gillar bilar osv.. Punkt slut liksom.. Sätt han på plats..
Jag hatar honom! Ett sånt dömande arsle! Du älskar ju bilar? inget emot din syster detta e bara exempel, men han älskar väl din syster? Så när han gör nåt med din syster gör han nåt han älskar, men när du gör nåt du älskar ska det vara omoget?! Kan du inte ta hit han då det e sladd kväll så ska jag och polarna tala med han! Ta med han på jap meet elr nåt! Ledsen men har själv varit med om såna surskallar de gör mig förbannade! Jag tycker tex wow e slöseri med tid men jag gnäller då faaaaaaaaaaan inte på dem!
Det här är internet. Det är alltid lämpligt att hata och prata skit om folk. Gärna med så mycket stavfel att andra skrattar.
Ja böna aset ur min sjuföti gick av fan, mätaren ut.. sekärt 300km. Min systers kille tycker jag är omogen som bönat sönne mina däkk och nu måste låna pengar av morsan till nya men ja ha en deal med en vän som kan plocka fräsja däck från en skrotad 940 töbo.. töbodäck värsta!
Det här är internet. Det är alltid lämpligt att hata och prata skit om folk. Gärna med så mycket stavfel att andra skrattar.
Ja böna aset ur min sjuföti gick av fan, mätaren ut.. sekärt 300km. Min systers kille tycker jag är omogen som bönat sönne mina däkk och nu måste låna pengar av morsan till nya men ja ha en deal med en vän som kan plocka fräsja däck från en skrotad 940 töbo.. töbodäck värsta!
Är de östgötska?
Hurvida det är moget lr ej att sladda vetifan.. kul är de iaf Trådksparen va ju en reet av högsta grad iofs så jag förstår att folk störde sig på han.
det är klart det är kul att leka...Men å andra sidan..sedan när började man leva sitt liv efter vad någon annan tyckte??Det är bara o stänga örona o skita i vad han säger..Varför ens låta sig bli påverkad av nåt dumhövve?
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
De som tycker bilar och ligga på bredden är onödigt och tråkigt är rediga tråkmånsar.. Dessutom tycker jag att de som väljer en 850 framför en 940 är tråkiga människor i största allmänthet.. men ännu tristare är ju x40-folket.. för att inte tala om att sprätta omkring i v50-leasingbilar...
Men det tråkigaste folket måste endå vara de som inte väljer volvo... eller bmw(och annat bakhjulsdrivet)..
Din syrras kille, är han en sån där torr miljö-fjant?
artig tråd, jeg sliter med det samme, bil lyd? styling? trimming? ...."du vokser nok opp" liker biler og syntes ikke det er umodent , jeg er 29 år og innteresen blir bare større å større. Heller biler enn fotball for å si det sånn