Pikey skrev:
nova383 skrev:
Måste bara berätta en kul grej som kanske kan ha med fönstertitteri att göra:
Bor i ett flervånings 3 våningar hyreshus mittemot finns ett likadant hus. En sen kväll hörde jag att det stönades & stånkades + lite andra parningsljud & tjut Tänkte va f..n ! e det granntjejen i uppgåmgen brevid som håller på nu igen (hon var ganska vild ock oblyg av sig liksom) så jag öppnar fönstret för att höra efter var det kom ifrån, nyfiken som man är. I huset mittenot står den en kille i fönstret som också undrar vem det är som låter trodde jag ja .... Jag hejade/vinkade (liksom förstående-"jasså du undrar oxå vem det är som väsnas") på han ock fortsatte titta runt lite för att kolla ljudet kom från (det var högt & tydligt så jag trodde nästan det var nån som hade en hedersstund mitt på gården eller nåt) efter en liten stund ser jag killen i huset mittemot ( som jag hejat på nyss) rör sig lite underligt...... Då ser jag vad han håller på med ! såg inte tjejen först.
Då står han allstå & sätter på tjejen bakifrån som står ock "skriker" rätt ut igenom köksfönstret. Tror ni jag kände mig dum eller !
" hejhej , jassa där står du & sätter på ja , ja fin kväll för påsättning ,,,,"
HAHAHAHAHAHA!!!!!
hahahaha erkän nu att du ville fråga om du fick vara med;)
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...