Någon som vet var man kan få tag på bilmodellerna från Fast and Furious? Grabben har redan Skylinen och Eclipsen,men nu vill vi ha tag på resten.Speciellt Jettan från första filen som gjordes,då min bil e lik den så vill grabben ha den i leksaksbil med;)
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Vet inte om Jettan finns kvar men Suprorna, Skylinen med flera finns ännu. Yenkon är dock slutsåld. Finns inte längre att få tag i Dock oerhört bra service där. Köper man dessutom fem får man en på köpet om jag inte minns fel
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Någon som vet var man kan få tag på bilmodellerna från Fast and Furious? Grabben har redan Skylinen och Eclipsen,men nu vill vi ha tag på resten.Speciellt Jettan från första filen som gjordes,då min bil e lik den så vill grabben ha den i leksaksbil med;)
M.I.L.F Vetefan var de går att köpa. JAg vet dock att dom säljer liknande bilar i de flesta leksaksaffärer, mkt feta Charger´s och så vidare. Lycka till! Mvh//Erik
Vet inte om Jettan finns kvar men Suprorna, Skylinen med flera finns ännu. Yenkon är dock slutsåld. Finns inte längre att få tag i Dock oerhört bra service där. Köper man dessutom fem får man en på köpet om jag inte minns fel
kan informera om att Jettan inte finns där,har sökt överallt,men funderar dock på att köpa de andra han inte har i sin samling där ifrån=)3 årig grabb med ett stort brinnande intresse för bilar redan;)
M.I.L.F Vetefan var de går att köpa. JAg vet dock att dom säljer liknande bilar i de flesta leksaksaffärer, mkt feta Charger´s och så vidare. Lycka till! Mvh//Erik
yeah...M.I.L.F...jo de andra bilarna han har kommer från lekssaksbutik,men dock inte Jettan å den vill vi mest åt;)