Någon som har lite bilder på mds nepon bas låda med pleciiglas o speglar o hela köret eller kanske har du lådan själv?
Mvh
tycker du ska kolla på nå annan låda. har hört att dom inte e bra. dom bygger om dom nu med bara en bas.. vet ej om det e sant men ville bara säga detr
asså jag ska inte ha någon sån .......... ja vill bara ha bilder på dom jag har redan en sån fast tom utan basar funderar att på att köpa lite fetare bättre basar o sätta in i den för lådan är ju shysst o snygg
asså jag ska inte ha någon sån .......... ja vill bara ha bilder på dom jag har redan en sån fast tom utan basar funderar att på att köpa lite fetare bättre basar o sätta in i den för lådan är ju shysst o snygg
tror de blir bättre om du bygger eget.. olika element behöver ju olika volymer.. och ja tror de blir snyggare om du gör de själv för då kan du ju göra de som du vill.. en plexiskiva å en ett neonljus e inte svårt att fixa..
kolla blocket o traderamotor det finns en dära som säljer den lådan. bara kopiera bilden. sen så har jag denna låda med o tyckte att MDS hade mislyckat helt med denna låkonstruktion.så jag har byggt om den litte ser inte så värst jätte bra ut men vilken jävla skilnad det vart.kan starkt rekomendera er att göra så ni med. bilder på den finns på anvädarnamnet:pukan