3909
Sök

_Glenne_´s Sierra 2,8 GHIA -88| nu 8/9 -08, nu är projektet slut, bilen inte längre i min ägo!

4 299 Inlägg
16 augusti 2008
Blev nice smile De va ju ett jäkligt bra pris på 6x9orna wink

Känner igen de där me soppafilterbytet, att soppan e kolsvart när man häller ut de tongue Va likadant på min 9000 roll

Skulle nog bli riktigt snyggt me vit skyltbelysning, skulle se "renare" ut smile

//Jacob

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 augusti 2008
Trådstartare
man tackar smile hehe jao, det var det smile

hehe jao, man kanske skulle byta soppafilter lite oftare tongue

hehe jao, tror det jag med smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
16 augusti 2008
_Glenne_ skrev:
man tackar så mkt smile

helt ärligt så kommer jag inte ihåg hur dom sitter fast... på dom äldre lådorna så sitter dom iaf gängad, men på MT75 lådan kommer jag inte ihåg smile

Är det inte som på 2,9:orna att det är med spärr så man måste dra upp så man får i backen??
vet att jag fimpade spärren på min 2,9 när jag bytte knopp man slevar ju aldrig i backen ändå på så sätt när man kör tongue

Born With Nothing..Die With Everything

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 augusti 2008
Trådstartare
hehe jao, MT75 lådan sitter ju i 2,9orna också bland annat... hehe näe, du har så rätt där, vore ren idioti att sleva i backen när man kör framåt tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

3 Inlägg
16 augusti 2008
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:
man tackar så mkt smile

helt ärligt så kommer jag inte ihåg hur dom sitter fast... på dom äldre lådorna så sitter dom iaf gängad, men på MT75 lådan kommer jag inte ihåg smile

Är det inte som på 2,9:orna att det är med spärr så man måste dra upp så man får i backen??
vet att jag fimpade spärren på min 2,9 när jag bytte knopp man slevar ju aldrig i backen ändå på så sätt när man kör tongue

ja det är en spärr som man måste dra upp. Går det alltså inte att byta växelknopp på den:/

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 augusti 2008
Trådstartare
jag hade faktiskt en knopp på min gammla 2,9a som passade med backspärren.. så det finns ju att få tag på... vet dock inte vart smile

vectra--power
16 augusti 2008
Blev riktigt bra! Hoppas bara lmm har nått stabilt fäste i typ karossen eller blocket så dom inte bara hänger löst?
Senast redigerat av vectra--power (16 augusti 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
17 augusti 2008
Trådstartare
tackar smile... dom hänger löst för tillfället... har inte hunnit byggt nå fäste än.. tänkte försöka hinna med det i veckan... för idag orkar jag inte, för idag har man ont i skallen och är seg av nån anledning roll

1 997 Inlägg
17 augusti 2008
Håller med, härligt pris du fick på högtalarna, haha.
Sen blev de snyggt me filtren också. Gissar att de blev mysigare motorljud nu? big_smile

Ska bli kul att se hur de blir me xenonet... smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
17 augusti 2008
Trådstartare
hehe jao tongue

hehe tackar smile... mjorå, den lät väll lite råare smile

hehe det tycker jag med! big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 augusti 2008
Trådstartare
hmm dom verkar va halv seg på att skicka mitt xenon, fan, hoppas bara jag får det den här veckan, annars bryter jag ihop roll

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 augusti 2008
Trådstartare
okej, nu är det så här att jag har funderat på att lacka 17"arna vit för jag tycker det är så snuskigt snyggt med vita fälgar på röda bilar...

så nu har jag photoshopat en bild som jag vill att ni ska titta på och säga vad ni tycker om vita fälgar på den smile

här har vi då originalet med silvriga fälgar smile
http://i38.tinypic.com/11iij38.jpg

och här har vi då photoshop bilden med vita fälgar smile
http://i36.tinypic.com/kf2tly.jpg

så där ja, säg nu vad ni tycker om vita fälgar... själv tycker jag det vart snyggt som fasen med vita smile

4 299 Inlägg
20 augusti 2008
Varför fundera tongue
Lacka dom vita, för de e som du säger, vita fälgar på röda bilar e skitsnyggt wink

//Jacob

Licensierad debbatör.
205 Inlägg
20 augusti 2008
Vita! Absolut!

-Klart att jag är världens pessimist, då blir man ju alltid glatt överaskad

2 118 Inlägg
20 augusti 2008
Vitt Vitt Vitt big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 augusti 2008
Trådstartare
oj, va svar på så kort tid tongue

hehe verkar som det inte bara är jag som tycker det är snyggt med vita fälgar big_smile

57 Inlägg
20 augusti 2008
lacka vita big_smile hur snyggt som hälst

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 augusti 2008
Trådstartare
hehe jao, verkar luta mot vitt endå tongue

811 Inlägg
20 augusti 2008
bara att lacka. riktigt trevligt med vita fälgar.

Bärs!
3 456 Inlägg
20 augusti 2008
Lacka vitt och var som folk! big_smile

Garaget.org peakade 2008.

Sök