jag vet inte vad det kostar att pulverlacka i vanliga fall... men har hört från ett flertal personer att det finns nånstans här omkring där dom tar 200kr per fälg för att pulverlacka... och tyckte det lät jävligt billigt så frågan är om det är sant.... men varför ska man pulverlacka? varför är det så bra?
hehe jao, har ju lackat alla mina fälgar själv och det har ju blivit kanon så
Senast redigerat av _Glenne_ (20 augusti 2008)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
jag vet inte vad det kostar att pulverlacka i vanliga fall... men har hört från ett flertal personer att det finns nånstans här omkring där dom tar 200kr per fälg för att pulverlacka... och tyckte det lät jävligt billigt så frågan är om det är sant.... men varför ska man pulverlacka? varför är det så bra?
hehe jao, har ju lackat alla mina fälgar själv och det har ju blivit kanon så
ok, så 800kr för lacken då. Blästrar du dom själv eller måste du lämmna iväg det med? hmm, isf jag hade nog kört spray bara... Pulverlacken blir ju mkt slitstarkare än vanlig spray, man slipper mindre stenskott & mindre repor.
men det är inga superduper grejjer, fälgen går sönder ändå om du kör ställ mot en refug...
det fina med att spraylacka fälgarna är ju att du kan lägga på ett lager till varannan gång du tvättar bilen!
nu har jag iaf avbeställt xenon:et som jag beställde för dom är ju mongolid där jag beställde, efter en vecka hade dom inte änns skickat det.. så då tyckte jag att dom kunde behålla sitt jävla xenon... så passar er från att beställa från www.stytun.se...
men iaf, ska iväg och hämta ett bi-xenon 8000K (xenon på både hel och halvljus) idag istället.. så en uppdatering kommer väll ikväll
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!