Mjodu glenne, och längre bort blir dom där planerna när jag kommer med det glada beskedet att du fortfarande är skyldig mig en kakburk Hehe nej då fan det är bara att spara, skaffa nått svartjobb hit och dit så har du pengarna sen. Lycka till!
hehe ääh du får ingen kakburk ... hehe jao, på nått vis borde det gå... skrota lite bilar kanske, har ju typ 5 skrot bilar och enligt en äldre herre så får man strax över 2kr kilo på stena om man skrotar dom där så där har man ju lite pengar
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
eftersom metallen är så pass eftertraktad nu tydligen så tar dom emot bilarna som dom är bara för att folk ska orka lämna in bilar etc... bara tömma dom på vätskor och skicka in har jag hört från flera olika personer som jag tror faktiskt har koll på det där
Senast redigerat av _Glenne_ (15 maj 2008)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Allright då är det ju lättare pengar än att råna småbarn haha. Närå men töm dom och kör dit. Det torskar du ju inget på iallafall. Behåll dom delarna du kan komma att behöva först bara.
har man tillräckligt med järnskrot osv så kör dom ut en kontainer och vi kan nog få ihop minst 10 ton skrot där vi har alla bilar och annat skrot, så förmodligen så kan dom köra ut en kontainer åt oss och då blir det ju sketa enkelt
jahapp idag har man grejjat lite igen... monterat ljud, fixat dimljusen, tvättat, vaxat fronten och monterat vingen
CD´n då... sunkig bild men det är en riktigt schyst CD
basarna... dubbla inphase 15".. rätt bra tryck
tillfälliga steget som driver basarna.. ska detta steg till framsystemet när jag skaffat ett kraftigare till basarna
GAS framsystemet som får fungera tills vidare när man får tag i nått bättre
har även JL audio 5,25or i hatthyllan men dom har jag ingen bild på
före tvätt, här ser man att dimljusen funkar
och här är bilen samt motorn nytvättad
motorn nytvättad
och här håller polaren att att vaxa och blankt blir det
och blankt blev det
en bild till på dimljusen fast denna gången är bilen tvättad
och slutligen en bild på en nytvättad bil med en ny monterad RS vinge, och nej det är inte blårök det är för att det var ganska kallt och fuktigt i luften
jaa det var väll allt för idag... vet inte om jag kommer göra nått imorgon, det återstår att se
lite kommentarer vore kul nu!
planerna är att försöka få in lite pengar för att göra följande
* combat paket * evo eller GTR extreme vinge * hel lack i orginal kulör * cosworth huv * sen alla detaljer som gör bilen så som tonade rutor lackade detaljer med mera
men med min ekonomi så känns det som det kommer ta ett tag så vida jag inte skrotar alla skrot bilar jag har
planerna är att försöka få in lite pengar för att göra följande
* combat paket * evo eller GTR extreme vinge * hel lack i orginal kulör * cosworth huv * sen alla detaljer som gör bilen så som tonade rutor lackade detaljer med mera
men med min ekonomi så känns det som det kommer ta ett tag så vida jag inte skrotar alla skrot bilar jag har
jaha okej sweet.. ja, det hänger alltid på den där jäva ekonomin
kan tillägga att lådan har börjar låta knepigt... jobbigt läge... eller om det är pga att uttrampningslagret är dåligt... men men shit happens
var på det lokala lekstället i grannbyn förut också, även så kallt bruket.. och det var absolut inga problem att åka brett/ringar på torr asfalten med gummirök som yrde ut ur hjulhuset
Senast redigerat av _Glenne_ (15 maj 2008)
jahapp idag har jag kopplat in högtalare i hatthyllan och så har jag och widell1111 rekondat bilen... se så hon blänker
här kör vi inte med nå biltema grejjer inte... här kör vi med riktigt grejjor till en riktig bil, visst är sonax ganska dyrt men det är det värt
smeta smeta smeta
blir ju en hel del skillnad.. hon blir så fin
färdig med rubbingen... fan så blank, röd och fin hon blir!
förjävla synd på kofångaren.. annars hade bilen varit klockren.. men fan så blank hon är ... insidan av skärmkanterna tog vi inte med rubbing så dom är fortfarande skitiga, men vi ska tvätta ren dom och vaxa in dom också bara för att lixom
visst fan vart hon blank, röd och fin?.. kofångarna var vi inte så noga med eftersom dom är trasiga och ska bytas, men lite rubbade vi dom också
vi har dock bara kört med rubbing än, vi ska ut nu och dra på varvet med hårdvax så en till uppdatering kan ni nog vänta er idag
Senast redigerat av _Glenne_ (16 maj 2008)