klart du säljer traktorn och skaffar ford... det tycker jag låter riktigt bra
fan att jag inte visste att jag hade fått in pengar på kontot idag för då hade jag kunnat besikta bilen idag för det fanns en ledig tid i ånge idag (ca 10 mil hemifrån).. isf hade man ju kunnat åkt sierran till hudiksvall imorgon, men känns lite riskabelt när den är obes
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
minns när ja rubbade polerade å vaxade min sierra förra sommarn, fy faaaan vad lång tid de tog, tog nästan en hel vecka men bra som fan vart de ska ja säga dig, 2 varv rubbing, 2 varv polering, å 1 varv vax (körde med samma märke som du btw ^^)
()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
hehe jao det blir bra... vi tog bara ett varv med varje... tänkte rubba och vaxa den igen snart när jag tar bort sido listerna och emblemen bak
BMX: hehe jao det går ju, men jag har fasen inte råd med böter just nu... sen är det metall mot metall på vänster fram så nya belägg kanske man skulle haft innan man börjar köra nå långt
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
joonte_ hehe japp det blev det... vi körde för hand
bmx: hehe okej... jaa min skiva har klarat sig än så länge men kanske inte nå länge till kan jag tänka mig... men funderar på att ta bromsarna från min gammla 2,9a för dom var nya och dyra
Senast redigerat av _Glenne_ (20 maj 2008)
tycker den låter såååå skönt .... men på slutet vart jag tvungen att sluta för så gick ena däcket och efter första ringarna så sögs soppan åt sidan i tanken så den slutade suga soppa så det vart som soppatorsk hehe
och här är en film på vad vi roade oss med när vi tog en pause när vi höll på att byta växellådan på sierran [video]http://www.garaget.org/video/xe4jt5auxzwp[/video]
enjoy!
var in på bilprovningens sida nu och tydligen hade dom fått in ett återbud igen för det fanns en besikningstid på måndag klockan 10:30 som jag tog... så på måndag har jag besikning... saker jag måste fixa innan är bromsarna fram (metall mot metall på vänster fram) hänga dit riktiga uphängningar på avgassystemet och fixa tutan
det ska busas och bruket plus ford är ju ett måste, eller hur då ante? ... dock så måste jag ju skaffa nya däck inför besiktningen efter den där svängomen
hehe jao, man kan ju hoppas... har hört att den där bilen brukade gå igenom med blanka papper... bara hoppas inte allt för mkt hat tjärvat ihop när den har stått
Senast redigerat av _Glenne_ (17 maj 2008)
nu ska jag iväg och hämta lite broms delar till sierran eftersom jag har besiktning på måndag morgon.... är ju "dagen efter" så det känns inge lockande men jag måste ju
jahapp idag har jag grejjat lite också.. har bytt bromsarna fram eftersom dom var totalt slut och jag har besikning imorgon förmiddag så.... tog bromsarna från min gammla 2,9a eftersom jag hade precis köpt nya bromsar modell dyr innan vi kvaddade den så dom var i gott skick, sen har jag monterat nya upphängningar på avgassystemet samt bytt ut ett klammer till japsdämparen
igår fyllde jag på olja i växellådan.. jaa jag vet att bilen ser matt ut men det är bara för att den har hunnit blivit så jävla dammig, men spolade av den idag så nu är den ren och fin igen.. och börndäcken bak så klart
haha jaa bättre bromsar har jag ju sett... kolla hur tunn bromsskivan är på insidan
en liten bonus bild på hur vinterdäcken såg ut efter bus filmen jag bjöd på
jaa inte så mkt, men vart ju iaf nånting åt er
sen har jag kommit fram till att jag ska lacka 16" fälgarna till den vita nu i veckan... är ju så snyggt med vita fälgar på röda bilar
Senast redigerat av _Glenne_ (18 maj 2008)
Duuuu, glenne. Var det mormor som körde på filmen där din bil sladdar sönder vinterdäcken? Skoja bara. Fan vad avundsjuk jag är. Blir till att sälja volvon när den är besiktad och köpa en sierra. Kör hårt!
gahahahaha!! jag är trött och lite bakis och så fick jag upp en bild i huvudet på hur det skulle se ut om man rullade rakt igenom... så nu fick jag ett gott skratt