3460
Sök

kärlek

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
ja grabbar och brudar nu ska ni få berätta om hur ni vart när ni blev riktigt kär

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

543 Inlägg
11 december 2007
Hjärndöd tråd? Hur vore det om du drog en anekdot ur ditt liv som start på karusellen?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

DFFL
9 020 Inlägg
11 december 2007
Glad?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
en annan svävar på moln osv osv plus att man är rejält glad och lycklig

Körv
3 535 Inlägg
11 december 2007
Love hurts. Det är aldrig perfekt.

Truckdriving Man

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
decib3L skrev:

kanske så det är men har man hittat rätt så har man

DFFL
9 020 Inlägg
11 december 2007
ironhead skrev:
decib3L skrev:

Det gjorde jag för 3½ år sedan.
Sen en månad tillbaka så vill hon knappt träffa mig.

(Behöver jag säga att ms. Perfect inte alltid är den man tror?)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
FireTraXX skrev:
ironhead skrev:
decib3L skrev:

Det gjorde jag för 3½ år sedan.
Sen en månad tillbaka så vill hon knappt träffa mig.

(Behöver jag säga att ms. Perfect inte alltid är den man tror?)

mmm så sant så man ska inte vara helt 100 på att ett förhållande håller ett helt liv

583 Inlägg
11 december 2007
Men alltså. Om man ska sätta sig och berätta om sitt privatliv så tycker jag att den som startade tråden också borde det. Att sväva på moln osv osv är väll så som alla känner sig. Varför skulle de vara annorlunda för någon annan? Men om du däremot frågar "Hur känns det att sväva på moln, vad är så speciellt med det?" så tror jag du får bättre svar än de du fått hittils i tråden....

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
11 december 2007
När prästen säger att leva tillsamans till döden skiljer, han glömer att säger: eller skilsmässan och jag tror att den andra allternativ är mest sannolik.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
Skyline_dennis skrev:
Men alltså. Om man ska sätta sig och berätta om sitt privatliv så tycker jag att den som startade tråden också borde det. Att sväva på moln osv osv är väll så som alla känner sig. Varför skulle de vara annorlunda för någon annan? Men om du däremot frågar "Hur känns det att sväva på moln, vad är så speciellt med det?" så tror jag du får bättre svar än de du fått hittils i tråden....

du behöver inte berätta ditt privatliv utan hur vart du i kroppen när du fick tag på den där tjejen du verkligen kände för

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
alain skrev:
När prästen säger att leva tillsamans till döden skiljer, han glömer att säger: eller skilsmässan och jag tror att den andra allternativ är mest sannolik.

exakt det är nog kärlek håller aldrig för evigt men i bland finns det undantag

208 Inlägg
11 december 2007
ja du, om kärlek kunde vara smile tyvärr så blir man knäckt när folk gör som dom gör. sad

Wrum!

3 968 Inlägg
11 december 2007
Har känt det perfekt i flera år fram tills ett tag tillbaka nu, då jag tappat intresset... *suck*
får väl se hur det här går... men jag e väldigt osäker nu..  sad inte bra att vela heller..

Denna årstiden gör inte saken bättre sad     Vill va lycklig igen... cool
Senast redigerat av Andreas79 (11 december 2007)

2 600 Inlägg
11 december 2007
ha aldrig hafft ett förhållande förutom  när man gick i  femte klass =/ skulle gärna vilja ha en ett förhållande så slipper man känna sig så ensam. men hoppas på kärlek nångång smile

gör som jag kör gubba racer=)

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
11 december 2007
Att ett förhållande inte håller som för i tiden är att det är bara en som jobbade.
Idag är det båda som jobbar långa dagar, båda trötta, båda irriterad, kanske en som är arbetslös och arg för det, inget tålamod, nerverna ligger stax åvanpå skinet och måste släppa på någon sätt, man har bara varandra till det.
När ett förhållande börja, man vill inte tänka på det, allting är fritt fram, man vill tror på det men i många fall det är bara en skenbild.
När verkligheten kommer tillbaka, ofta är det för sent, och det gör ont.
Man lär sig av misstag och med ålder blir man mjukare och mer förståndigt därmed kärleken håller sig bättre.
Man lär sig att: bygga ett slott på stranden kan inte hålla och då försöker man bygga på ett berg. MVH. cool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

3 968 Inlägg
11 december 2007
AntonK skrev:
ja du, om kärlek kunde vara smile tyvärr så blir man knäckt när folk gör som dom gör. sad

Håller med dig!

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
AntonK skrev:

ja kärlek är inte lätt alla gånger

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
Andreas79 skrev:
Har känt det perfekt i flera år fram tills ett tag tillbaka nu, då jag tappat intresset... *suck*
får väl se hur det här går... men jag e väldigt osäker nu..  sad inte bra att vela heller..

Denna årstiden gör inte saken bättre sad     Vill va lycklig igen... cool

håller med den här årstiden suger när man är ensam

Sök