3305
Sök

Saknar vi ärligt folk i detta land ?

310 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
Blir rent utsagt förbannad när jag tittade på bilen idag...
Då har nån j*vla idiot förmodligen backat in i stötfångaren och skrapat bort en stor bit av lacken..
Finns det ingen som skriver en lapp längre och ber om ursäkt, lämnar namn & tele så man kan reda ut det i lugn och ro..
Just nu är jag så ruskigt förbannad så skulle personen komma nu så skulle man nog be om att få hela stötfångaren nylackad..
Som tur var så har inget spruckit men ändå, det kostar ju en hel del pengar att lacka om saker...
Hade tänkt fota bilen i helgen eftersom att jag hämtade den från bilrecond förra veckan och den glänste så extremt.. men nu så gick dom planerna åt h-vete..

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes

Förjaevle Brao
555 Inlägg
11 december 2007
alltid tråkigt när sånt händer;( men folk vill inte veta av de...så dom bara skiter ide

- De är jag de.
354 Inlägg
11 december 2007
Hur skulle du själv gjort i en likadan situation? Lämnat en lapp i framrutan?

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

342 Inlägg
11 december 2007
Killr0y_swe skrev:

Ja det skulle jag gjort..  bättre att reda ut det som folk än att vara en j***a skit som sticker därifrån!

Once you go Skyline, you´ll never go back!

Alecci's fästmö
708 Inlägg
11 december 2007
fy fan asså sad sånt här e så jäkla trist..mina föräldra råkade ut för samma sak när de hatt sin nya bil i typ bara en vecka...sad om jag gjort nått sånt hade ajg fn lämnat lapp! folk e så respektlösa i dagens läge å de e trist å se å råka ut för!!

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

- De är jag de.
354 Inlägg
11 december 2007
VivaLaFritz skrev:
Killr0y_swe skrev:

Ja det skulle jag gjort..  bättre att reda ut det som folk än att vara en j***a skit som sticker därifrån!

Nu tänkte jag på trådskaparen. Men jag fattar att han kommer svara likadant som dig.... wink

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

(none)
1 725 Inlägg
11 december 2007
Svensson beteende dessvärre!

--Lev i går som det vore i morgon--

162 Inlägg
11 december 2007
Polaren kom ut till sin bil och såg att han fått en dörr i sidan. Han blev skitglad när han såg att det låg en lapp på framrutan. På lappen stog det "Hej! Jag råkade slå upp min dörr i sidan på din bil och ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Du kan ju försöka komma på vem jag är..."
Svinigt eller vad, men måste endå säga att det är ganska iskallt gjort, även om jag absolut inte är för sådant beteende.

Maskin & Lastbilsteknik -06 / Volvo summerboy -08
366 Inlägg
11 december 2007
precis samma hände för min farsa på åhléns parkeringen i Boden. Han gick in och handlade när när han kom ut så var ena dörrlisten borta och en 35 cm lång repa som gått ända ner i plåten efter ena bakdörren. Då hade vi haft bilen i 2 veckor.. Ingen lapp ingenting. bara att glatt öppna lädret och betala skiten. Där rök massa semesterpengar. Btw var första semesterveckan, vi skulle söderut samma dag.

Till ämnet. Lapp är de minsta man kan göra tycker då jag iaf. är respektlöst att vara sticka. Skulle man få tag i dom så vet man ju inte vad man gjort asså....mad

122 Inlägg
11 december 2007
Såg faktiskt en sån sak hända idag. En äcklig gubbe på runt 150 pannor satt i sin saab 95a och skulle ut från en fickparkering i nedförsbacke. Helt otroligt asså, han släpper kopplingen helt och rullar ned i bilen bakom, som om det var nått man gör varje dag. Sen brände han hela kopplingen och åkte därifrån. Bilen bakom fick en spricka i kofångarna osv, gg.

Www.Team222.se
JiDeÄMPoWAH

2 283 Inlägg
11 december 2007
Killr0y_swe skrev:

Ja det skulle jag gjort!

Jag hade haft så jävla dåligt samvete för en sån sak att jag hade betalat det jag har åstadkommit. Men sen är inte alla ärliga tyvärr.

R.I.P. Michael Jackson!

DFFL
9 020 Inlägg
11 december 2007
Klart man lämnar en lapp i rutan.

"Hej, jag körde på din bil. Lycka till med att hitta mig!"

tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

15 Inlägg
11 december 2007
jag råka backa in i en parkerad bil mitt i natten och hade inte en tanke på att inte lämna en lapp med tele nr och namn och allt, han som ägde bilen blev jätte förvånad att jag va så ärlig och betalade själv för skadorna jag gjorde smile. skulle aldrig bara åka därifrån det är så jävla svinigt

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
12 december 2007
FireTraXX skrev:

tongue

Det är då man ringer CSI. Dom hittar dig! cool

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

582 Inlägg
12 december 2007
Som svar på Trådrubrik: JA!
Skulle lämna lapp oxå, för man vet ju själv hur less man blir!
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad! Står det inte så i nån "gammal bok" tongue

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

Bärs!
3 456 Inlägg
12 december 2007
FireTraXX skrev:

tongue

hehe... nästan så man blir sugen på att göra det, bara för att få lämmna en sån lapp! wink

Garaget.org peakade 2008.

274 Inlägg
12 december 2007
Ja kan bara hålla med dig. Det är jävligt dålig stil. Fattar om du är arg, jag hade varit skapligt förbannad.
Man tycker ju att folk ska märka det också... roll
Men att man bara sticker?! Idioter!! mad

Noiseprojekt
12 december 2007
Braather skrev:
Svensson beteende dessvärre!

Vadå påhopp på folkgrupp??
Socitetsfolk är inte mycket bättre!
-----------------------------------------

Jag hade stannat och väntat på ägaren en stund om jag inte hade kyl/frysvaror bilen.
Annars hade jag garanterat lämnat en detaljerad lapp i rutan!

609 Inlägg
12 december 2007
Ingen som har tänkt på att föraren inte uppmärksammade skadan? Tänk om föraren var en gammal kärring på 85 som verken hör/ser? Eller en morsa med 4 skrikande ungar i bilen? Eller en h*rgubbe på 65 med en s80 som tror att han kör en stridsvagn? eller en "hej-kompis" som inte kan skriva på svenska? eller en ung tjej som tänker "opss hihi".. FAST antagligen var det någon (säkert en man) som tänkte, f&%! ehh ingen ser jag drar....  tongue

7 100 Inlägg
12 december 2007
men om man inte har en lapp då?
då kan man ju ta nyckel och skriva tel nummer och sånt på hans lack tongue

närrå,skojja bara,jag hadde antagligen lämmnat lapp eller vänta till han/hon/dom kom tillbaks!bättre att prata med varandra ansikte mot ansikte än på telefon!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Sök