3683
Sök

känning av besiktnings man

265 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
nån som vet nån besiktnings man  betalar bra för en som besiktar min bil skriv meddelande till mig om nån vet nån  // mackan

nu med 470 hk

191 Inlägg
11 december 2007
äru i desperat behov? lönar det sig inte att bara besikta bilen då?

Smålänning
7 887 Inlägg
11 december 2007
Står på www.bilprovningen.se vilka stationer som utför regbesiktning, som jag antar att det är frågan om smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

16 197 Inlägg
11 december 2007
X40Mackan skrev:
nån som vet nån besiktnings man  betalar bra för en som besiktar min bil skriv meddelande till mig om nån vet nån  // mackan

hoppas du skämtar??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

191 Inlägg
11 december 2007
Jahaa, trodde han var ute efter en besiktningsman man kunde pruta lite tongue haha

16 197 Inlägg
11 december 2007
Has skrev:
Jahaa, trodde han var ute efter en besiktningsman man kunde pruta lite tongue haha

de tror ja me.. men kanske mindre smart å söka efter de på ett forum..tongue   kan lova att besiktingen e bra mycke hårdare nu efter de som hänt me qvarnis bil.

study
772 Inlägg
11 december 2007
är inte detta uppmaning till brott i med att det verkar som om någon vill betala för att få igenom bilen och sedan kör i hjäl någon som vi andra får betala dyrt för då bromsarna inte tog elelr något.

755 Inlägg
11 december 2007
evilaudio skrev:
Has skrev:

de tror ja me.. men kanske mindre smart å söka efter de på ett forum..tongue   kan lova att besiktingen e bra mycke hårdare nu efter de som hänt me qvarnis bil.

vad har hänt med qvarinis bil???

Licens Svetsare
219 Inlägg
16 197 Inlägg
11 december 2007
good_year skrev:
evilaudio skrev:
Has skrev:

de skulle ju varit besiktad å laglig.. men icke..   har ju stått en massa om de i tidningen.. har en polare som jobbar på bilprovningen å dom har blivit mycke hårdare efter de..

Muttley
11 december 2007
good_year skrev:
evilaudio skrev:
Has skrev:

den gick igenom av någon snubbe som inte kunde reglerna..
sen fick han ombesiktning och fick fet körföbud på den pga att den är väl så olaglig som de bara går att göra en gatbil smile

2 283 Inlägg
11 december 2007
Inte för att vara trög men är Qvarnis han med den brutala porschen?

R.I.P. Michael Jackson!

16 197 Inlägg
11 december 2007
Pikey skrev:
Inte för att vara trög men är Qvarnis han med den brutala porschen?

stämmer...

16 197 Inlägg
11 december 2007
fattar då inte varfär man vill "fusk" besikta en bil.. blir du tagen av snuten så blir de ju körförbud direkt å föreläggande om reg besiktning..

Klyphuggare
328 Inlägg
11 december 2007
I Hedemora funka det med ett par lådor öl i juletider förut men det gick på skit för dom

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

study
772 Inlägg
11 december 2007
den mannen eller ska jag säga kärringen som låter sig mutas med öl för att släppa igenom en bil bör veta att han har flera liv på sitt samvete.

191 Inlägg
12 december 2007
Men som sagt inte så smart att ta upp detta på ett forum. Då jag tror inte att någon besiktningsman står och vinkar och ber en att komma förbi för några hundralappar.

Det finns ju andra knep som gör det lättare att rulla bilen genom besiktningen utan anmärkningar wink

1 058 Inlägg
12 december 2007
bilprovningen upskattade väl inte att någon släppt igenom en bil med 1000hk+ ;P det var väl de som hände med qvarnis bil ?

PoLoud =D

265 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
harre gud han bmw snubben  kan ju ta å lipa nån annans stans tror han att jag kör med min bil dagligen eller fram å tillbaka till race ända jag vill ha den till  å det handlar inte om några hundra lappar  tusen lappar pratar vi om betalar lätt upp till 10 papp

nu med 470 hk

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
6 januari 2008
X40Mackan skrev:
harre gud han bmw snubben  kan ju ta å lipa nån annans stans tror han att jag kör med min bil dagligen eller fram å tillbaka till race ända jag vill ha den till  å det handlar inte om några hundra lappar  tusen lappar pratar vi om betalar lätt upp till 10 papp

Hur mycket tror du 10 000 kr betyder när dom riskerar att bli av med sitt jobb?

Som folk redan har sagt i tråden, Bilprovningen är hårdare än någonsin nu.

Bygg om mer och registrera den som ombyggt fordon istället.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

Sök