2877
Sök

Vill Vara med på min Hemsida?

1 436 Inlägg
14 december 2007
Men visa en mall, webbadress vad som!

Du ger ett lika seriöst intryck som killarna som säljer insugsvirvlar...

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

1 489 Inlägg
14 december 2007
Ålder på dig?

• Även den starka måste ta i när han skiter

SAAB-Dåre
192 Inlägg
14 december 2007
Caffe skrev:

Insugsvirvlar is the shit ;D haha

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D

60 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
Caffe skrev:

webbadress är inte så lätt för det är bara ett arbete än så länge.. o vad skulle jag ha era bilder till annars? men jag har arbetet i skolan men jag ska försöka lägga in en bild..
gjorde en skiss nu, men den ser ju ut som fan men om du är tvungen att de så..

http://www.garaget.org/gallery/archive/41761/208726_w51bq8.jpg
här är en vÄÄÄldigt snabb skiss på hemsidan.. som endel inte verkar tro på sad
Senast redigerat av EMMILY (14 december 2007)

Emmily

60 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
skissen vart hemsk nu men lol men jag lovar att jag ska ladda upp en riktig bild på "hemsidan" om man ska kalla det så än.. men så långt jag kommit i alla fall big_smile
men det kommer under veckan big_smile

Emmily

1 436 Inlägg
14 december 2007
MarcusL skrev:
Ålder på dig?

På mig som klagar eller på Emmily?
Kan svara på båda;
EMMILY 17.
Caffe 19.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

60 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
http://www.garaget.org/gallery/archive/41761/210311_ftz00k.jpg
en liten tjuv titt på sidan
Här är en liten titt på hur den kommer bli.. på ett ungefär big_smile
lägger väl till mer wink

Emmily

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
17 december 2007
EMMILY skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/41761/210311_ftz00k.jpg
en liten tjuv titt på sidan
Här är en liten titt på hur den kommer bli.. på ett ungefär big_smile
lägger väl till mer wink

Det ser väldigt tjejigt ut tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

2 230 Inlägg
17 december 2007
snygg sida men ser tjejeg ut:) men kanske detsom är meningen en tjejigare garaget typ heeh:D
men tänkte på texten kanske inte så himla lättläst:) kanske fundera på att ändra till mer lätläst?

så kan det vara då det inte blev som det skulle

60 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
Rojpen skrev:
snygg sida men ser tjejeg ut:) men kanske detsom är meningen en tjejigare garaget typ heeh:D
men tänkte på texten kanske inte så himla lättläst:) kanske fundera på att ändra till mer lätläst?

haha kanske de.. men jag e ju en tjej.. rosa för tjej o blåt för kille tänkte jag men jag kan alltid ändra på de smile ja gud ja.. med de är bara för tillfället.. skulle bara fylla ut de lite big_smile

Emmily

2 924 Inlägg
17 december 2007
Du kanske rentav skulle koncentrera dig på att göra en "bil-community" för bilar med bara kvinnliga ägare?
...då har du samtidigt skapat något unikt och nytt (tror jag?) och då med bättre chans till framgång smile

Lycka till smile

~ Life is short, have FUN! ~

60 Inlägg
19 december 2007
Trådstartare
peegee skrev:
Du kanske rentav skulle koncentrera dig på att göra en "bil-community" för bilar med bara kvinnliga ägare?
...då har du samtidigt skapat något unikt och nytt (tror jag?) och då med bättre chans till framgång smile

Lycka till smile

mmmm kanske de.. men vem vet wink
tack så mycke:D

Emmily

2 924 Inlägg
19 december 2007
EMMILY skrev:
peegee skrev:

Lycka till smile

mmmm kanske de.. men vem vet wink
tack så mycke:D

Bara börja med att ragga upp Suzzi i så fall, så har du ett schysst dragplåster wink

Finns faktiskt ganska många schyssta bilbyggen med kvinliga ägare och/eller kvinnliga bilbyggare

Up to U!

Good luck, again!
Senast redigerat av peegee (19 december 2007)

Fundersam
126 Inlägg
19 december 2007
peegee skrev:

Lycka till smile

finns väl redan? girlsgofast eller vad den heter? =/

Girls don´t like boys, girls like cars and money!

2 924 Inlägg
20 december 2007
Texi skrev:

Hmm...den är väl norsk?
www.girlsgofast.com
...tror även den är även mkt "större" och innehåller mkt mer än vad EMMILY tänkt sig till att börja med? roll
Senast redigerat av peegee (20 december 2007)

60 Inlägg
22 december 2007
Trådstartare
peegee skrev:
Texi skrev:

Hmm...den är väl norsk?
www.girlsgofast.com
...tror även den är även mkt "större" och innehåller mkt mer än vad EMMILY tänkt sig till att börja med? roll

mmm de tror jag med.. den här sidan kommer att vara skit tråkig innan jag vet hur jag ska göra.. för jag har ju ingen server.. o då kommer man inte långt.. o för tillfället har jag inte råd att ha en dator som bara står på hela dagarna bara för de hmm

så nu i början blir de ju mest bilder o sånt (tråkigt) önskar jag kunde fixa allt direkt...
men som sagt, man måste ju börja nån stans.. o om de går åt helvete, så har jag i alla fall försökt smile

Så ha inte alldeles för stora förhoppningar på mig hmm    Och jag är sååååå tacksam för er som vill hjälpa till smile

Emmily

2 283 Inlägg
22 december 2007
Tycker det verkar coolt! Min bil är visserligen inte klar men in och välj någon bild om du behöver så mailar jag i riktigt högupplösta bilder.

Lycka till med sidan!

R.I.P. Michael Jackson!

1 587 Inlägg
22 december 2007
Hehe bara ta min bild o lägg upp den om du så vill smile helt okej med mig smile !! Men skriv inget som inte är sant bara tongue heheh !

Permanently Banned
343 Inlägg
23 december 2007
har 22 000 bilder på datorn, varav kanske 18 000 av dom är bilrelaterade. som jag tagit då. addera mig på msn om det kanske kan vara av intresse.

lindholm.mattias@hotmail.com

om du vill ha exempel på bilder jag tagit kan du kolla in Jensa_H , Pulsar och kinga_ här på garaget smile

MVH Mattias

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!

60 Inlägg
29 december 2007
Trådstartare
TurboTias skrev:
har 22 000 bilder på datorn, varav kanske 18 000 av dom är bilrelaterade. som jag tagit då. addera mig på msn om det kanske kan vara av intresse.

lindholm.mattias@hotmail.com

om du vill ha exempel på bilder jag tagit kan du kolla in Jensa_H , Pulsar och kinga_ här på garaget smile

MVH Mattias

SUPER!! lol

Emmily

Sök