2731
Sök

Pissvinter...

Forummoderator
26 339 Inlägg
14 december 2007
Jag önskar jag vore frisk så jag kunde få gå ut och leta fram skotern ur sitt sommarboende. Tänk vilken känsla att få sätta i nyckeln i tändningslåset, vrida om. Dra ut snöret tills det hugger emot och drar igång åket. Åh nackhåren reser sig bara jag tänker på det smile
Nu är det ju äntligen snö ute och vad är jag? Jo sjuk. Otroligt.

Och sen bilen. Kommer aldrig växa upp så länge det är vinter och jag kör en 240.
Aldrig någonsin smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

501 Inlägg
14 december 2007
Härom dagen så satt jag faktiskt och funderade på om jag skulle köpa vinter däck till 18" och ta fram bmw´n igen. Kan ju köra tills det kommer snö. MEN så kom jag på att dom saltar ju vägarna. Så bmw´n får stå och jag får kuska runt i min ruttna golf 2a..

OBS: Ironi

2 600 Inlägg
14 december 2007
jag vill ha snöööööööööööö tongue

gör som jag kör gubba racer=)

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
14 december 2007
Mkt snö här omkring, skotrar är ute å allt smile Ni får gärna ta den, jag vill ha sommar och sol så man får höra på mullret från v8an, ren kärlek de. smile

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

Långtradarchaufför
282 Inlägg
14 december 2007
denna vinter blir nog som förra, det kom ingen snö förrän efter nyår här nere iaf och sen försvann den efter 3 veckor, sen va de inte så mkt mer snö den vintern, kanske någon skvätt men inge som låg så det täckte:b

BMW - Det stavas som det låter:)

435 Inlägg
14 december 2007
hm, vi har redan haft 67cm häruppe i vinter big_smile men idag har det varit någon +grad så det har väll försvunnit lite..

No risk, No reward

1 833 Inlägg
14 december 2007
Man är ju glad sålänge skiten håller sig borta! Mer sol åt folket!!

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

2 230 Inlägg
14 december 2007
va då piss vinter? fan hära är det ju 15- å ja som mest vare en halv meter snö förut. men nu är det väll bara ett par decimeter dock menmen.. mer kommer det:D
så det är vitt å fint ute, precis som det ska vara:D villdu ha vinter bo på rätt plats då å inte i södra svergie;)

så kan det vara då det inte blev som det skulle

saab expert
248 Inlägg
14 december 2007
tur man bor på rätt ställe i sverige hatar snö å jävla kyla mina bilar står inne tills sommaren kommer cyklar hellre å samåker till jobbet,

1 436 Inlägg
14 december 2007
rs niklas skrev:
tur man bor på rätt ställe i sverige hatar snö å jävla kyla mina bilar står inne tills sommaren kommer cyklar hellre å samåker till jobbet,

Aha! Så det är så du lyckas hålla saabarna undan rosten... Saab är ju (ö)kända för sin brist på rostskydd.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

186 Inlägg
14 december 2007
Alla tycker olika beroende på vilken bil man äger.. när jag hade volvon ville jag endast ha sommar och kanske någon dag med snö (även FWD har ju handbroms)
Men nu vill jag ha SNÖÖÖÖ.... MASSOR... och LÄNGEEEE!!!!!
Har köpt en Audi A4 Quattro wink

Catch me if you can!

Sök