nu blir det lite stiltje några dagar pga av jobb, sen hoppas jag på o få tag på en växellåda, e det någon som har en fm57101 låda liggandes så får ni säga till!
se till o kommentera nu! så jag blir taggad till o skruva mer:P
ser kanon ut. men vet av egen vana att blanka färger i bilen är farligt kan bli lite lustiga saker i framrutan Vad har du för spec på motorn eller ska den behållas orginal?
fasen gött med kommenterer nu gubbar! jo har tänkt lite på det nån sa om blanka färger men polaren har kört så o det reflekterer inte så mycket, färgen ser blankare ut på bilderna än va den e!
Har inte läst igenom hela tråden men... Va ska du köra med för fjädrar och dämpare eftersom den ska gå på bana? Skulle va kul o veta, tänkte uppgradera väghållningen nämligen och man vill ju inte ha fjädrar som e nästan lika mjuka som orginal om man ska köra på bana!
oo har vart gött seg o har inte orkat skruva på ett tag men skall försöka hinna greja så mycket det går! tanken en att den skall vara ihop till knutan när tpc har sin banträff!!
okaj jag vet att jag har vart as slö!!! men nu har bilen startat o den ser inte ut som en stads jeep längre, going bromsar sitter på mm mm! skall slänga upp lite bilder imorgon e för trött för o sitta o mecka med det nu!