3809
Sök

ca 60 bilar punkterade,inklusive MIN!

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
16 december 2007
Är väl nån avundsjuk fattiglapp som inte har råd att köpa en nyare bil själv ocvh tycker alla ska dra runt i gamla...

study
772 Inlägg
16 december 2007
det är ju synd att vi har sånt kärringa bötes belopp i detta land.

jag tycker denna person ska få betala alla sjävlrisker plus alla omkostnader detta medföljer så som förlorad arbetsinkomst då det säkert var någon som var tvungen att åka till jobbet.

294 Inlägg
16 december 2007
klantarslet har ju lämnat blodspär på däcken, herre jesus vilken klant.

har lär rycka på stora kostnader för detta..

"För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen"

177 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
J_Storm skrev:
klantarslet har ju lämnat blodspär på däcken, herre jesus vilken klant.

har lär rycka på stora kostnader för detta..

han måste ha skärt sig eller nåt för på mina däck finns det blodfläckar,och enligt min granne så hade polisen vart vid min bil o tagit prover.
Och så var det två bilar som jag såg på parkeringen som hade en massa blod på motorhuv och skärmar så han va ju riktigt klantig!

Better than God \o/
1 883 Inlägg
16 december 2007
Holiace skrev:
Android skrev:
Jag är lite nyfiken på om de här miljötalibanerna punkterar alla stylade/sportbilar, för alla vet ju att det är JÄTTE miljöfarliga, helt klart värst...? roll

Jänk = Värst

Sanningen iaf.

Fel sanning...

Haft en Mustang av -76 års modell som drack blyfri 95 och hade DUBBLA katalysatorer...
Troligen miljövänligare än de flesta andra bilar före -89.

Men det är ju sjukt att någon kan vara så satans korkad att han gör något sådant här, vara så förbannat dum att det skall vara en kamp FÖR miljön eller något. Däck är ju miljövänliga att både tillverka och ta hand om.  Verkligen...

Sedan kan ju påpekas att en nyare bil med katalysator släpper ut ca 1/3del av vad en äldre bil utan katalysator gör. Så alla äldre bilar utan katalysator släpper ut mer skit än de nyare gör.
Senast redigerat av MrTurbo (16 december 2007)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
16 december 2007
Android skrev:
Jag är lite nyfiken på om de här miljötalibanerna punkterar alla stylade/sportbilar, för alla vet ju att det är JÄTTE miljöfarliga, helt klart värst...? roll

Var i artikeln står det att det är "miljötalibaner" som har skurit däcken?
Om du inte vet om deras metoder, kan du göra en snabb sökning på google för att finna deras hemsida. Står klart och tydligt deras syfte, metod mm.

Spontant känns det som en pundare orsakat detta. Haft alldeles för lite att göra, knarkat lite mycket eller supit för hårt. Varför lämnar man annars blodspår på flertalet däck?
Han (gissningsvis) var nog inte riktigt reko i blodet när detta utfördes.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

892 Inlägg
16 december 2007
jonesono skrev:
Android skrev:

Var i artikeln står det att det är "miljötalibaner" som har skurit däcken?
Om du inte vet om deras metoder, kan du göra en snabb sökning på google för att finna deras hemsida. Står klart och tydligt deras syfte, metod mm.

Grinig? roll
Honken_ skrev:
är det såna där miljöindianer? dom kan ju inte ha tänkt igenom allt för det tär ju lite på miljön och göra nya däck också

Android skrev:
Jag är lite nyfiken på om de här miljötalibanerna punkterar alla stylade/sportbilar, för alla vet ju att det är JÄTTE miljöfarliga, helt klart värst...?

Jag är ingen expert på "deras metoder", men från vad jag tycker framgår av mitt *ironiska* inlägg så undrar jag om de naivt ger sig på det media verkar vilja framställa som de riktiga miljöbovarna, dvs alla "sportiga" bilar, och inte bara SUV'ar som jag hört de gör...

Det finns ju 14'isar säger sig vara miljökämpar och anser att kärnkraft är helvetet på jorden, så det verkar ju inte omöjligt att det finns indiantalibaner som ger sig på allt...

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Sök