*suck* lönt att lägga upp en sån här tråd utan att göra en print eller åtminstonde skriva in annonstexten i tråden....
Senast redigerat av TBOC_Razor (17 december 2007)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Det var en annons på en risig corsa till salu, men på sista bilden var det en nakenbild på hårdrockaren som sålde den......fan att man missade att ta en dump på den.
Med en tår i ögat säljer jag nu mitt vrålåk till Swing. Denna blickfångare har begåvats med en "custom-lack" i en frän mattsvart kulör. Genom det custom-byggda högtalarsystemet har hundratals timmar stenhård Metal passerat.
Fräcka features: *Skattad *Nybesiktad *Vinter- och Sommardäck *Alu-fälgar på sommardäcken (Däcken är lika slitna som mina jeans från 1984.) *Grymt högtalarsystem i bakluckan. *Stylat bensinlock *Respektingivande pondus på vägen. *Tonade ruor
Min "Svarta pärla" säljer jag nu på grund av att jag har tänkt styra upp mitt liv och flytta ifrån pojkrummet i förädrahemmet, och det kostar pengar.
Körglädjen i Corsan är total och party-faktorn är hög när man drar på en dänga med "Last days of humanity" eller annan hård musik (Blandskiva medföljer vid snabb affär).
Vill du köra en modern klassiker, glida förbi Sibylla och få folk att chippa efter andan av häpnad, tveka inte att ringa eller maila så ska vi se till att ge gamla "metal-bettan" ett nytt hem. *snyft*
Priset är bra men förhandlingsbart! Däcksparkare gör sig inte besvär.
Hårda heavymetal-hälsningar! // Lasse "Tjuren" Lindbäck
Det var en annons på en risig corsa till salu, men på sista bilden var det en nakenbild på hårdrockaren som sålde den......fan att man missade att ta en dump på den.
Jag satt där med printknappen men visste ej hur man printar en hel sida med texten o allt så jag sket i de men sparsde bilden på när han stod naken i duchen iaf hahahah vad jag nu ska med den till *hmm