Jag med, fast de kan nog bli tråkigt i längden att inte göra nåt.
Man kan ju göra arbetsgrejjor ifall man vill. Annars surfar man, när nätterna blir sega kollar vi på film. Så är ju många av jobbarkompisarna som polare så det blir aldrig tråkigt faktiskt. Och ibland händer det faktiskt lite grejjor med, så man får dra ut i verket.
Tjänar du bra då?
Det beror nog helt på vad man jämför med. Men jag klarar mig iallfall.
kan va kul o se hur alla har det på jobbet skicka en bild
Varför har trådskapare av sånna här trådar så jedra svårt att kanske lägga in bild på sitt eget när dom ändå frågar alla andra...??????????????????????????????
Tyvärr så råder det foto förbud på mitt jobb så jag kan tyvärr inte posta någon bild men jag sysslar iaf med ventilation, maskinoperatör. - nattarbetare sedan strax över 1 år tillbaka
Rästen har jag inga bilder på, Men jag är mångsidig hehe
Du _Wallis_ det där ser nästan ut som en av våra ställningar
Kan inte säga det säkert men det ser ut som en aluminiumställning från Haki (vet inte säkert eftersom nästan allt till alu-ställningarna görs i en helt annan byggnad än den jag jobbar i)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Jobbar med att slipa och polerar på ett företag strax utanför ljungby. En kompis på bild här. här slipar vi 2 meters bitar som sedan ska kromas för att sen skeppas över till england där dom ska bli en del av ett hyll system till en butikskedja.
Jobbar bara extra där, går 3 dje året på gymnasiet.. jobbar där lika mkt som en halvtidsanställd..
Senast redigerat av J_Storm (19 december 2007)
"För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen"
Rästen har jag inga bilder på, Men jag är mångsidig hehe
Du _Wallis_ det där ser nästan ut som en av våra ställningar
Kan inte säga det säkert men det ser ut som en aluminiumställning från Haki (vet inte säkert eftersom nästan allt till alu-ställningarna görs i en helt annan byggnad än den jag jobbar i)
Det är mycket möjligt haha har inte tänkt på vad det är för märke på stälningarna. // Wallis
gissar på att du är trckförare. vad e det för företag?
Jag gissar på DE Syd? Kan det vara så?
Men det är ju "litet" jämfört med Västerås
Japp, det stämmer. Vi har ca 65 000m2, ändå så känns det skitlitet mot Västerås. Har varit uppe där ett par gånger. Man hinner ju gå vilse ett par gånger där