945_turbo skrev:
FugitivE skrev:
945_turbo skrev:
Du är förfan pimsam som tror du vet saker som sitter och yttrar dig om något som du inte vet ett jävla skit om och plus kör gamla jävla bmw bilar som inte enns har en suck mot Audi V8 så yttra dig inte lol
Haha sluta upp och larva dig, då jag trodde först du menade din 945 turbo, så där gjorde jag ett misstag, sorry, men du behöver inte sjunka så jävla lågt och börja bete sig som en barnrumpa för det.. + att det är väl ändå min ensak om jag väljer att köra gamla bmw bilar.. då din jävla 945a inte är så jävla ny heller.. suck.. + att audi v8 är direkt inga kraftpaket som du verkar tro att det är.. skärp dig..
Då vet du inte mycket om audi V8 hör jag
Haha jag kan också läsa i handboken som du verkar ha gjort.. herregud.. påstår du att bilar som har runt 250-350hk är några riktiga kraftpaket? och då menar jag inte någon audi v8.. ja för 20 år sen så kanske det var mycket.. om ens det.
Nu tänker jag inte förstöra tråden mer än vad jag redan har gjort, så ber om ursäkt för det..
Så har du några fler åsikter om ditt kunnande om din pappas gamla "Audi V8 Quattro" som inte säger mig ett piss, bättre om du säger kanske årtal så man vet.. så får du mer än gäääärna ta det på PM, då jag är pigg som fan och inte kan sova, så du får gärna göra mig trött..
Senast redigerat av FugitivE (20 december 2007)
BMW, bogsering med wire :/