1958
Sök

ÄNTLIGEN! Köpt förstabil :)

Lokförare
126 Inlägg
20 december 2007
NickeJ89 skrev:
robert_87: Jaja men du har ju Turbo i din wink Haha

//Nicke smile

Javisst! o den är trimmad me! big_smile

Men du får köpa dig en du me sen! smile alltid bra o köra bensinsnåla bilar så man har råd o ta sig fram:)

GL with the car!

Saab 900 Aero -96

112 Inlägg
20 december 2007
Man  behöver inte turbo för att  komma  upp i 280 gör det  utan problem och  över 180 på 3 an  och  inte  drar en massa i bensin smile ligger på 1,2 i 170 med  en stor lyx bil! och  under 1 liter på landsväg! Då är  det   ändå en Stor  audi  V8 Quattro  med  en vikt  på 2,4 ton

Lokförare
126 Inlägg
20 december 2007
945_turbo skrev:
Man  behöver inte turbo för att  komma  upp i 280 gör det  utan problem och  över 180 på 3 an  och  inte  drar en massa i bensin smile ligger på 1,2 i 170 med  en stor lyx bil! och  under 1 liter på landsväg! Då är  det   ändå en Stor  audi  V8 Quattro  med  en vikt  på 2,4 ton

Pinsamt om du tror att din bil gör 280 km/h

Saab 900 Aero -96

BMW Power
2 362 Inlägg
20 december 2007
robert_87 skrev:
945_turbo skrev:

+1

BMW, bogsering med wire :/

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
20 december 2007
Grejjen är inte vad allas bilar gör. Visst är det lite väl mycket skryt. Grabben här är glad över sitt nya & Bästa bil minne här wink
Första bil = Roligaste minnerna

C H E V R O L E T <3

8 156 Inlägg
20 december 2007
Grattis till första bilen!

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

112 Inlägg
20 december 2007
FugitivE skrev:
robert_87 skrev:
945_turbo skrev:

+1

men  Du  ta reda  för fan  på fakta innan  du yttrar dig vad fan  vet du  om att jag inte  testat  du vet  inte ett  jävla skit   !
lol

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 december 2007
945_turbo skrev:
FugitivE skrev:
robert_87 skrev:

+1

men  Du  ta reda  för fan  på fakta innan  du yttrar dig vad fan  vet du  om att jag inte  testat  du vet  inte ett  jävla skit   !
lol

oj vad du tog åt dig smile

men vet du vad, jag tror dig för en polares storebror och han är även polare med farsan hade en audi V8 quattro för nått år sedan och den fick han upp i 270km/h så jag tror nog att det går att pressa upp dom i 280km/h om man pressar riktgit länge i utförs backe om bilen är fräsch och så i motorn smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

112 Inlägg
20 december 2007
FugitivE skrev:
robert_87 skrev:
945_turbo skrev:

+1

Du  är  förfan pimsam som  tror  du vet saker  som  sitter och  yttrar dig  om något  som  du inte  vet  ett  jävla skit om och plus  kör gamla  jävla  bmw  bilar  som  inte  enns  har  en suck mot Audi V8  så  yttra dig  inte   lol

Lokförare
126 Inlägg
20 december 2007
945_turbo skrev:
FugitivE skrev:
robert_87 skrev:

+1

Du  är  förfan pimsam som  tror  du vet saker  som  sitter och  yttrar dig  om något  som  du inte  vet  ett  jävla skit om och plus  kör gamla  jävla  bmw  bilar  som  inte  enns  har  en suck mot Audi V8  så  yttra dig  inte   lol

Du är pinsam för du inte kan skriva normalt

Saab 900 Aero -96

112 Inlägg
20 december 2007
_Glenne_ skrev:
945_turbo skrev:
FugitivE skrev:

+1

lol

oj vad du tog åt dig smile

men vet du vad, jag tror dig för en polares storebror och han är även polare med farsan hade en audi V8 quattro för nått år sedan och den fick han upp i 270km/h så jag tror nog att det går att pressa upp dom i 280km/h om man pressar riktgit länge i utförs backe om bilen är fräsch och så i motorn smile

Jo Tack dom går som  fan piska  skiten  ur  en 9-3 Areo  idag

112 Inlägg
20 december 2007
robert_87 skrev:
945_turbo skrev:
FugitivE skrev:

+1

Du är pinsam för du inte kan skriva normalt

Ska  du  säga  något  som tror  din  jävla  saab  gör  280 Ha ha ha
piskar skiten  ur  9-3 aero  så  ta  din  jävla  saab och tro!
Fan vad  patetisk  du  är

BMW Power
2 362 Inlägg
20 december 2007
945_turbo skrev:
FugitivE skrev:
robert_87 skrev:

+1

Haha sluta upp och larva dig, då jag trodde först du menade din 945 turbo, så där gjorde jag ett misstag, sorry, men du behöver inte sjunka så jävla lågt och börja bete sig som en barnrumpa för det.. + att det är väl ändå min ensak om jag väljer att köra gamla bmw bilar.. då din jävla 945a inte är så jävla ny heller..  du inte har en chans ändå wink + att audi v8 är direkt inga kraftpaket som du verkar tro att det är.. skärp dig..
Senast redigerat av FugitivE (20 december 2007)

112 Inlägg
20 december 2007
FugitivE skrev:
945_turbo skrev:
FugitivE skrev:

+1

Haha sluta upp och larva dig, då jag trodde först du menade din 945 turbo, så där gjorde jag ett misstag, sorry, men du behöver inte sjunka så jävla lågt och börja bete sig som en barnrumpa för det.. + att det är väl ändå min ensak om jag väljer att köra gamla bmw bilar.. då din jävla 945a inte är så jävla ny heller.. suck.. + att audi v8 är direkt inga kraftpaket som du verkar tro att det är.. skärp dig..

Då vet  du inte  mycket  om audi V8  hör  jag

BMW Power
2 362 Inlägg
20 december 2007
945_turbo skrev:
FugitivE skrev:
945_turbo skrev:

Haha sluta upp och larva dig, då jag trodde först du menade din 945 turbo, så där gjorde jag ett misstag, sorry, men du behöver inte sjunka så jävla lågt och börja bete sig som en barnrumpa för det.. + att det är väl ändå min ensak om jag väljer att köra gamla bmw bilar.. då din jävla 945a inte är så jävla ny heller.. suck.. + att audi v8 är direkt inga kraftpaket som du verkar tro att det är.. skärp dig..

Då vet  du inte  mycket  om audi V8  hör  jag

Haha jag kan också läsa i handboken som du verkar ha gjort.. herregud.. påstår du att bilar som har runt 250-350hk är några riktiga kraftpaket? och då menar jag inte någon audi v8.. ja för 20 år sen så kanske det var mycket.. om ens det.

Nu tänker jag inte förstöra tråden mer än vad jag redan har gjort, så ber om ursäkt för det..

Så har du några fler åsikter om ditt kunnande om din pappas gamla  "Audi V8 Quattro" som inte säger mig ett piss, bättre om du säger kanske årtal så man vet.. så får du mer än gäääärna ta det på PM, då jag är pigg som fan och inte kan sova, så du får gärna göra mig trött..
Senast redigerat av FugitivE (20 december 2007)

8 156 Inlägg
20 december 2007
Ok. Back to topic.
Den här diskussionen får ni ta i en annan tråd, eller via pm.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

482 Inlägg
20 december 2007
NJ_ skrev:
245an gör strax över 100 på 2an smile b23A !!

på min gamla subaru va det inte dags att slänga i 4:an föräns i 175 km/h !!

just real power
no turbo shit

987 Inlägg
20 december 2007
32 år, och beter sig på det där viset, det förklarar varför du är "singel-pappa" smile

i like it load

870 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Ok. Back to topic.
Den här diskussionen får ni ta i en annan tråd, eller via pm.

Tack så mycket smile

Haha vilka barnrumpor det finns här alltså? Jag som är 18 beter mig f*n så mkt bättre än vissa här yikes

robert_87: Hehe jag var faktiskt rätt sugen på en Saab 9000 2.3 Turbo! Dom kan man få att gå som fan wink Får se hur det går i framtiden om jag stannar kvar i "japs"-träsket eller man ändrar bana senare.

945_turbo: Jo Audi är också fina bilar de, dom nyare förståss smile

Children-Of-Bodom: Tack för en av dom få vettiga kommentarerna smile Tur det finns någon vettig person kvar här!

Phaetoon: Tack så mycket! smile Bilder kommer senare idag!

//Nicke smile
Senast redigerat av NickeJ89 (20 december 2007)

Metallica or die
108 Inlägg
20 december 2007
Riktigt najs första bil smile http://www.tati-motorsport.nl/public_ht … ep2004.jpg är det en sån du menar?

Sök