C70 skrev:
Growe skrev:
är endå rätt säker att man kan få bättre ljud oavsätt
tex kan väll tex pioneers enheter gå att anpassa efter olika kuper iallfall kan jag anpassa min gammal pioneer som är bland dom första med mp3
ger man tex 40,000:- mer för värsta paketet vs inget alls
finns det verkligen ingen anledning att betala 40.000 för ett orginal paket
sen är det klart att det är lite mer känsligt på en cab men det är nog lätt löst problem

19900kr kostar värsta stereon till C70N. Jag kan lova att du aldrig kan få ett lika bra system i den eftermonterat, och det är lätt ett av dom bästa ljudsystem som finns från fabrik.
LOL!
Man kan förbättra det originalljudet AVSEVÄRT utan att ens byta en komponent i det, bara genom att göra lite andra saker (och då menar jag inte pilla på EQn).
Jag vet att killarna som jobbar på Volvo är gansk askickliga, men de har också begränsningar som de måste följa vad gäller ganska många områden. Ett exempel är att man kan bota en hel del utav de efterringningarna som finns i systemet. Det kostar en del och är absolut inte värt pengen om man sitter och åker bara. Och det är där som gränslinjen går nånstans. Sen tar vi vid - vi som håller på med HiFi i bilar och som tycker att man kan sitta med bilen avstängd och lyssna i timmar

mvh Jonas
Senast redigerat av jonash (28 januari 2008)
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!