4562
Sök

Bilder på tjejer

16 197 Inlägg
8 januari 2008
varför allt detta "tjaffs" om att du får högre röster om du har en snygg brud vid bilen??

varför ens bry sig om hur folk röstar på din bil...tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

CarCass
627 Inlägg
8 januari 2008
Runn WS7 skrev:
Connidja skrev:
Firefreak sa något klokt för ett par sidor sedan (!)

Denna community får inte bli ett nytt Lunar. Låt oss ha våra bilbilder för oss själva smile Ni som vill visa upp er själv kan väl hänga någon annanstans?

Håller med.

Kolla på din avatar.. oj wink

Jag är inte emot att tjejer har bilder där de är lättklädda. Däremot stör jag mig på att en (riktigt) ful bil får en massa kommentarer och röster bara för att det står en tjej där, eller är ägare.. Men är bilen snygg så gör det detsamma

Join the Evolution

42 Inlägg
8 januari 2008
Don't hate the player, hate the game.. 
Om nu folk är så roliga att dom betygsätter bilarna efter "pyntet" man har bredvid må det vara så. Men sluta upp och gnälla om poängen nu.
Den här diskussionen handlar om huruvida det är accepterat med lättklädda tjejer på bilder som innehåller bilar om jag inte missförstått allt (jag har inte läst alla dussintals inlägg i tråden).
Klart man uppskattar lite "pynt" vid bilen, men att det skulle spela någon större roll stämmer inte. Till skillnad från "pyntet" så ser bilen bra ut morgon som kväll. Den behöver inte kläs av eller på för att bli bättre, eller sminkas för den delen.
Låt oss ha lite fägring här på forumet, men håll det som en "sideshow". Om irritationen beror på att ni egentligen vill se fler lättklädda killar krypa om kring på sina bilar får ni väl sjunga ut. Jag tror förvisso inte det är så många som kommer nappa, men kanske borde ni försöka?

transportkonsult
284 Inlägg
8 januari 2008
StaunteD skrev:
Runn WS7 skrev:
Connidja skrev:
Firefreak sa något klokt för ett par sidor sedan (!)

Denna community får inte bli ett nytt Lunar. Låt oss ha våra bilbilder för oss själva smile Ni som vill visa upp er själv kan väl hänga någon annanstans?

Håller med.

Kolla på din avatar.. oj wink

Jag är inte emot att tjejer har bilder där de är lättklädda. Däremot stör jag mig på att en (riktigt) ful bil får en massa kommentarer och röster bara för att det står en tjej där, eller är ägare.. Men är bilen snygg så gör det detsamma

Det där resonemnaget kan jag hänge med i. Att det är fel att en helt orginal 240 med rost får jättehögt betyg för att en tjej äger bilen. Det är för att dom flesta killar tänker med k*ken. Inkl mig själv ibland.

Sen visst självklart får tjejer mer röster för att dom är med på bilden.
Men jag ser inget fel i det.

Det är väl ändå upp till dem att göra det?

Är så trött på "Du får fler röster än mig för att du har tuttar! Dumma dig!" Mentaliteten.

Visst dom kanske får några fler röster. Men vafan vi kan stå upp och kissa. Det är fan så mycket mer användbart än ett par röster på garaget.
Eller har jag fel?

Bottles are for babys. Real men get blown.

transportkonsult
284 Inlägg
8 januari 2008
moondail skrev:
Don't hate the player, hate the game.. 
Om nu folk är så roliga att dom betygsätter bilarna efter "pyntet" man har bredvid må det vara så. Men sluta upp och gnälla om poängen nu.
Den här diskussionen handlar om huruvida det är accepterat med lättklädda tjejer på bilder som innehåller bilar om jag inte missförstått allt (jag har inte läst alla dussintals inlägg i tråden).
Klart man uppskattar lite "pynt" vid bilen, men att det skulle spela någon större roll stämmer inte. Till skillnad från "pyntet" så ser bilen bra ut morgon som kväll. Den behöver inte kläs av eller på för att bli bättre, eller sminkas för den delen.
Låt oss ha lite fägring här på forumet, men håll det som en "sideshow". Om irritationen beror på att ni egentligen vill se fler lättklädda killar krypa om kring på sina bilar får ni väl sjunga ut. Jag tror förvisso inte det är så många som kommer nappa, men kanske borde ni försöka?

Jag har redan lovat en sådan bild tidigare i tråden.
Väntar bara på värmen. ;P

Men jag började lite lätt med avataren. wink

173 Inlägg
8 januari 2008
Jag vet att försöker skydda henne, men många här inne bryr sig om sina betyg. Det får du oxå acceptera att de gör. Om man tar betyg på allvar så är det inte underligt att man blir sur om någons annans bil som är ful har bättre betyg.

Det finns två sidor om detta, alla får acceptera det.

Men vissa har lite för dåligt resonemang.

Jag skulle tycka det var trevligt om alla hade en bild på sig själv eller bilen på sin avatar, det borde bli en regel smile.

3 390 Inlägg
8 januari 2008
saab9_3turbo skrev:
Jag vet att försöker skydda henne, men många här inne bryr sig om sina betyg. Det får du oxå acceptera att de gör. Om man tar betyg på allvar så är det inte underligt att man blir sur om någons annans bil som är ful har bättre betyg.

Jag skulle tycka det var trevligt om alla hade en bild på sig själv eller bilen på sin avatar, det borde bli en regel smile.

Precis...  Som jag sa, Tycker absolut att man ska ha en bild på sig själv, men fortfarande så måste det ju finnas ett syfte med att vissa lägger in bilder där dom är halvnakna, och vad det syftet är går att disskutera till tills grisar kan flyga.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

173 Inlägg
8 januari 2008
WeDo skrev:
saab9_3turbo skrev:

Precis...  Som jag sa, Tycker absolut att man ska ha en bild på sig själv, men fortfarande så måste det ju finnas ett syfte med att vissa lägger in bilder där dom är halvnakna, och vad det syftet är går att disskutera till tills grisar kan flyga.....

Jepp, som sagt, inget fel att folk tar bilder på sig, de kan ta hur många de vill, men man vill ju se bilen eller de bilderna, inte lätt klädda tjejer, det kan man hitta på så många andra ställen wink cool

transportkonsult
284 Inlägg
8 januari 2008
WeDo skrev:
saab9_3turbo skrev:

Jag skulle tycka det var trevligt om alla hade en bild på sig själv eller bilen på sin avatar, det borde bli en regel :).

Uppenbarligen har du ju inte tittat i genom hennes inlägg. Med tanke på att syftet med bilden står i ett av hennes svar.

En kul bild efter ett dopp en sommarkväll. Skylten sitter där för att det inte skall väcka mer anstött.

saab9_3turbo: Uppenbarligen så har inte du läst mina inlägg heller. Med tanke på att bland det första jag säger är att jag tycker det är grymt coolt att hon själv rakryggad kan försvara sig. Utan att behöva ta hjälp av en stor stygg pojke. (ok om man kollar på min avatar så är inte jag speciellt stor. :P )

Har fortfarande inte fått svar på min fråga jag ställde i mitt förra inlägg. :D
Senast redigerat av Hampusd (8 januari 2008)

78 Inlägg
8 januari 2008
hummm ser inte riktigt problemet asså det är ju bara bra om folk har bilder på sig själv då kan man ju på så vis se hur dom ser ut och man kanske har sett dom på någon träff eller något annat roligt vilket är skit bra!... ang att man ska ha bild på sin bil, hallå eller? vi har ju egna mappar för våra bilar när man går in på profilen så det är verkligen inget problem, utan snarare trevligt dessutom trevligt att se lite söta tjejer här inne!

Bara för det ser ut som en volvo måste d inte låta som en ;)

transportkonsult
284 Inlägg
8 januari 2008
Bevare mig väl han har ju inga kläder på sig i sin avatar!
http://www.garaget.org/henke1987

Henke1987: Om du läser det här så hoppas jag på att du inte tar illa upp och förstår ironin. wink

173 Inlägg
8 januari 2008
Hampusd skrev:

Henke1987: Om du läser det här så hoppas jag på att du inte tar illa upp och förstår ironin. wink

Hampusd, det är skillnad på tjejer och killar... Det kommer det alltid att vara. (vilket jag tycker är himla bra).

874 Inlägg
8 januari 2008
Otroligt sån diskussion!! Orka bara läsa igenom hälften, haha lol

Sanslöst egentligen, och om absolut ingenting. satan i gatan vad folk går omkring och stör sig på allt hela tiden roll. hihi. man blir bara trötter av det ju tongue **gäsp** Låt folk göra som dom vill, sålänge de inte skadar någon eller nåt annat som är dumt på riktigt.. , det finns värre saker att hänga upp sig på, eller?
Senast redigerat av brillmongo (8 januari 2008)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

transportkonsult
284 Inlägg
8 januari 2008
saab9_3turbo skrev:
Hampusd skrev:

Hampusd, det är skillnad på tjejer och killar... Det kommer det alltid att vara. (vilket jag tycker är himla bra).

vad är skillnaden? Förutom att vi kan stå upp och kissa?

Har inte läst någonstans att garaget riktar sig till killar enbart.

3 390 Inlägg
8 januari 2008
Hampusd skrev:

Men snälla.... Som tidigare sagt, Det här är en sida där kanske 95% av medlemarna är killar... Om du förklarar för mig vad syftet är att lägga ut "utvikningsbilder" istället för vanliga bilder på sig själv är så slutar jag skriva här....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

874 Inlägg
8 januari 2008
WeDo skrev:
Hampusd skrev:

Men snälla.... Som tidigare sagt, Det här är en sida där kanske 95% av medlemarna är killar... Om du förklarar för mig vad syftet är att lägga ut "utvikningsbilder" istället för vanliga bilder på sig själv är så slutar jag skriva här....

WeDo, nu har jag inte direkt satt mig in i eran specifika disskusion. Men tror du inte helt enkelt att det handlar om att få uppmärksamhet?, plus att det är en kul grej för vissa bara?
No More No Less.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

415 Inlägg
8 januari 2008
WeDo skrev:
Hampusd skrev:

HELT ENKELT EN KUL GREJ!cool

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!

transportkonsult
284 Inlägg
8 januari 2008
WeDo skrev:
Hampusd skrev:

Syftet? En kul grej?

Sen får väl vem som helst ha på sig vad dom vill?
Var ska man annars dra gränsen?

Eller ska alla tjejer vara tvungna att ha burka på sig om dom vill stå vid deras bil?
Eller som det fortfarande är i vissa arabländer? Att kvinnor inte får ha kort kjol eller shorts på sig?

transportkonsult
284 Inlägg
8 januari 2008
Om någon föresten undrar varför jag vägrar ge upp så är det enbart för att detta har genererat sjukt mycket besök på min profil.

Eller är det kanske för min nya fina lättkladda avatar? tongue
Senast redigerat av Hampusd (8 januari 2008)

3 390 Inlägg
8 januari 2008
brillmongo skrev:
WeDo skrev:
Hampusd skrev:

WeDo, nu har jag inte direkt satt mig in i eran specifika disskusion. Men tror du inte helt enkelt att det handlar om att få uppmärksamhet?, plus att det är en kul grej för vissa bara?
No More No Less.

Jo det är väl det... tycker det är synd bara... Och att alla killar blir helt extas när som ser en lättklädd tjej och gör allt för att få hennes uppmärksamhet....

Sök