3807
Sök

7" lcd i sierra?

66 Inlägg
24 december 2007
Trådstartare
I brist på annat att göra började jag filura på om man ska skaffa en 7" skärm till bilen som man kan roa sig med när bilen inte startar lr nånting.
kom på att det kanske skulle kunna gå att bygga nått så man kan sätta in skärmen där klockan 
brukar sitta..

någon som har sett nått liknande i en sierra lr hört om det? tacksam för alla svar och tips.

åk snowboard å plåta vet ja

230 Inlägg
25 december 2007
Köper du en "open frame"-skärm så kan du ju bara bygga en ram i trä som du sen fäller in i mittkonsollen eller där du vill ha den smile Skärm kan man ha i alla bilar så länge man har någon källa därifrån man får bilden. (dvd, dator etc)

Second place is the first loser

Konsult
1 247 Inlägg
25 december 2007
Klart det går att sätta i, men där klockan sitter vette sjutton.. Jag skulle nog kört en låda ovanför handskfacket, äldre sierra har styrboxen ganska dumt placerad där men det går ju att flytta..
Vet ju inte vad du har får någe, men där går det nog att få in en skärm rätt bra..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 december 2007
har du nyare eller äldre panelen??

här är en som har byggt om för skärm till den nyare panelen iaf
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=174978

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

66 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
har den nyare panelen.

tack för svaren, har jag fått den inspiration jag behöver för att prova mig på ett skärmbygge bah! smile

åk snowboard å plåta vet ja

Sök