Nä det blev som tur är inget på plåten:) krockbalken blev lite intryckt men det är ju de den är till för tog släggan och bankade ut den idag så nu är den som den ska vara igen
Calibra_92 skrev:
men höger lykta har jag hemma om du e intresserad!
Beställde en från skroten idag:) men tack ändå:D
Tog även bort den trasiga strålkastaren idag och började skruva ihop framspoilern med några brädor så att den sitter ihop när jag ska plasta den i helgen:)
Har nu äntligen blivit färdig med framspoilern och sidokjolarna, tog väldigt lång tid att laga dom men nu sitter de på bilen igen Har även bytt framlyktan så nu är den körklar kromfärgen på 17tums fälgarna har tyvärr börgat släppa så ja måste kolla vad det kosta att skicka in dom på blästring (någon som vet?). röd färg till bromsoken har jag också köpt så dom kommer jag nog att måla till veckan
Först köper du kjolpaket och så. Sen hamnar du i en situation där du tvingas att köra i diket för att inte skada den mer än va du gjorde. Fronten gick sönder osv, och du lagar det!!
Såg inte ut som att fronten skulle gå att laga, men SNYGGT blev de!
Hoppas du är nöjd me hur den ser ut nu, för de ser bra ut! Fortsätt bygga på den, de blir alla tiders!
Tack för alla trevliga kommentarer! skönt att få höra att ni tycker att det blir bra man blir verkligen inspirerad att fortsätta på bygget
Började lacka bromsoken idag men sen så ringde en kompis och ville ha hjälp att koppla in lite högtalare i sin bil så ja hann bara lacka ett bromsok ska fixa de andra imorgon