ta du och rosta dig vidare med din ford eskrot istället!!!
så varför inte bara skriva www.biltjuv.nu istället då.. då är det ju liksom inga extra tecken efter addressen som troligtvis kommer att ge dig extra"Poäng" eller nåt liknande ifall man reggar sig via den länken..
Mig spelar det ingen roll men det är bara en principsak att just du kommer ju att få ett antal extra "poäng" ifall dom reggar sig via din länk.. är det inte så? tänkte bara att det kunda vara kul för folk att veta det...
Mig spelar det ingen roll men det är bara en principsak att just du kommer ju att få ett antal extra "poäng" ifall dom reggar sig via din länk.. är det inte så? tänkte bara att det kunda vara kul för folk att veta det...
Jo Jo lito dollars har det blivit ca en mille lr nått!! tror det e ca 250000 per person hoppas du inte uppfattade mig som sne sitter bara hemma o garvar åt det hela just nu
nej nej jag tycker det är lite underhållande spel jag med.. reggade mig givetvis inte via din länk då, tänke ju inte skänka bort en massa stålars till dig ju
Dock är sådana länkar av ondo, sprid dom gärna till dina vänner. Men på diskussionforum? Nej tack, sådant skapar bara massor onödigt spam och skrivs inte av just orsaken att du vill dela med dig av ett bra spel/sida etc.