3405
Sök

Någon som har provat!! (spel)

34 Inlägg
27 december 2007
Trådstartare
någon mer på garaget som leker lite med detta

http://www.biltjuv.nu/

Så kallade "referel"-länkar där den som sprider länken tjänar något på det är INTE tillåtet, har redigerat länken. /Redbull
Senast redigerat av Redbull (27 december 2007)

162 Inlägg
27 december 2007
Japp, jag har men det sög..

34 Inlägg
27 december 2007
Trådstartare
ha ha mmm  e lite segt

Körv
3 535 Inlägg
27 december 2007
HAHA.. du försöker seriöst rekrytera några här på gorg och få cred för det.. Nej tack. Ta du ditt spel på lunar istället.

Truckdriving Man

34 Inlägg
27 december 2007
Trådstartare
ta du och rosta dig vidare med din ford eskrot istället!!!

3 295 Inlägg
27 december 2007
SORC skrev:
ta du och rosta dig vidare med din ford eskrot istället!!!

så varför inte bara skriva www.biltjuv.nu istället då.. då är det ju liksom inga extra tecken efter addressen som troligtvis kommer att ge dig extra"Poäng" eller nåt liknande ifall man reggar sig via den länken.. roll cool
Senast redigerat av Slave_joe (27 december 2007)

Mr.RoadRage
428 Inlägg
27 december 2007
ha ha ha, Busted dude!!!!! smile

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.

34 Inlägg
27 december 2007
Trådstartare
Gör det någon skillnad lr ??? Introducerar folk här för ett hyffsat coolt spel och folk gnäller!!
WHat the fuck spelar det för roll!!!

7 120 Inlägg
27 december 2007
SORC skrev:
Gör det någon skillnad lr ??? Introducerar folk här för ett hyffsat coolt spel och folk gnäller!!

lol

3 295 Inlägg
27 december 2007
Mig spelar det ingen roll men det är bara en principsak att just du kommer ju att få ett antal extra "poäng" ifall dom reggar sig via din länk.. är det inte så? tänkte bara att det kunda vara kul för folk att veta det...

MVH Johan

34 Inlägg
27 december 2007
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
SORC skrev:

lol

hmm

34 Inlägg
27 december 2007
Trådstartare
Slave_joe skrev:
Mig spelar det ingen roll men det är bara en principsak att just du kommer ju att få ett antal extra "poäng" ifall dom reggar sig via din länk.. är det inte så? tänkte bara att det kunda vara kul för folk att veta det...

MVH Johan

Och!! samma regler gäller väll för alla!?!?!

3 295 Inlägg
27 december 2007
jo jo självklart är det samma regler, men har du fått nåt extra för det än eller? big_smile

BTW hur mkt handlar det om?roll
Senast redigerat av Slave_joe (27 december 2007)

34 Inlägg
27 december 2007
Trådstartare
Jo Jo lito dollars har det blivit ca en mille lr nått!!
tror det e ca 250000 per person big_smile
hoppas du inte uppfattade mig som sne sitter bara hemma o garvar åt det hela just nu   lol

3 295 Inlägg
27 december 2007
nej nej jag tycker det är lite underhållande spel jag med.. reggade mig givetvis inte via din länk då, tänke ju inte skänka bort en massa stålars till dig ju big_smile

34 Inlägg
27 december 2007
Trådstartare
BAHA din snåle grek mohahaha

Moderator+
1 081 Inlägg
27 december 2007
SORC skrev:
BAHA din snåle grek mohahaha

Dock är sådana länkar av ondo, sprid dom gärna till dina vänner. Men på diskussionforum? Nej tack, sådant skapar bara massor onödigt spam och skrivs inte av just orsaken att du vill dela med dig av ett bra spel/sida etc.

Vem jag?

Sök