haha som sagt, väldigt många vetare här inne. själv kör jag på en dual xeon från 2003 som piskar det mesta av dom nya burkarna, kanske inte när det kommer till hur snabbt det går i spel på högsta läget i grafikkvalitet men det går faan inte att döda den.
Jag kör också med nod32 eftersom det är det klart bästa jag någonsin använt och har hunnit med en hel del olika.
Norton är enligt mig inget antivirusprogram, det ÄR ett virus! så dåligt har norton fungerat för mig, på tjejjens laptop har det däremot varit problemfritt förutom att det tar så mycket prestanda så man blir irriterad när man skall göra saker på datorn för att det går så segt.
Jag har kommit fram till att om man köper ett antivirusprogram för ett par hundringar så SKALL man inte behöva ta bort virus manuellt eller med patchar. kan inte programmerarna på företaget få in det i koden är ag väldigt skeptisk till att det stoppar nåt mer avancerat än 1 timmes programmering för vilken 12 åring som helst.
Sen skall det väl sägas att det beror en hel del på vilken isp man har också, själv har jag bbb och har inte haft något problem alls. pluggade dock in kabeln i väggen när jag flyttade för ett tag sen, då telia och vips var det skit i burken, då körde ag dock win2000 för att programmen ag använder inte var stabila i xp.
Projekt: SKYLINE - THE WHITE DOPE