3162
Sök

I julens efterdyningar... bästa julserien

17 Inlägg
2 januari 2008
Trådstartare
Så här i skvalvattnet av julen, vilken är genom tidernas bästa julprogram?

Min röst går helt klart till Fjant & Co i Trolltyg i tomteskogen ^^

Redigerat: Tack för tipset smile
Senast redigerat av Exquisites (2 januari 2008)

9 108 Inlägg
2 januari 2008
Sunes Jul tycker jag nog. Numera är det bara skitprogram som sänds!

(html funkar inte här, kolla tips på: http://www.garaget.org/forum/help.php#bbcode )

Zzzz
937 Inlägg
2 januari 2008
Hmm, vet inte vilken som är bäst.

Men årets verkade ju bra, såg typ tre minuter av den och då var tomten död... big_smile

Gödseldräng
4 529 Inlägg
2 januari 2008
andreasgustavsson skrev:
Mysteriet på greveholm såklart!

WORD finns inget som slår det big_smilecool

3 390 Inlägg
2 januari 2008
MilleN skrev:
Sunes Jul tycker jag nog. Numera är det bara skitprogram som sänds!

(html funkar inte här, kolla tips på: http://www.garaget.org/forum/help.php#bbcode )

Får nog hålla med där... Kan fortfarande titta på det när man ligger hemma och är sjuk osv big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
2 januari 2008
sunes jul är så jävla bra och den kommer hålla i alla år!

9 108 Inlägg
2 januari 2008
Förstår inte varför Greveholm var så poppis.. Skådisarna och handlingen suger ju, bara farsan som är rolig ibland. Jag tror inte dom som gillar det levde på Sune eller Ture Sventons tid helt enkelt, det var grejer det! smile

coffe: jag såg också typ 3 minuter, och då handlade det om att tjejens mamma hade hittat en ny kille efter skilsmässa eller nåt och hon gillade inte den nye osv osv osv, vad fan är det för skitkalender??? Död tomte och kraschad familj.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
2 januari 2008
MilleN skrev:
Förstår inte varför Greveholm var så poppis.. Skådisarna och handlingen suger ju, bara farsan som är rolig ibland. Jag tror inte dom som gillar det levde på Sune eller Ture Sventons tid helt enkelt, det var grejer det! smile

coffe: jag såg också typ 3 minuter, och då handlade det om att tjejens mamma hade hittat en ny kille efter skilsmässa eller nåt och hon gillade inte den nye osv osv osv, vad fan är det för skitkalender??? Död tomte och kraschad familj.

håller med!
inget klår sunes jul iallafall.. synd att sådant inte görs nuförtiden hmm
syrran som e på 8 bast kollar inte julkalendern ens..  fan när ja va liten så var ju julkalendern jätteviktig tyckte alla ungar..  men ioförsig så va dom bättre förr
Senast redigerat av richardoo290 (2 januari 2008)

Oseriös Aktör
592 Inlägg
2 januari 2008
Team-Adolfsson skrev:
andreasgustavsson skrev:
Mysteriet på greveholm såklart!

WORD finns inget som slår det big_smilecool

mest spännande julkalendern...

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

Zzzz
937 Inlägg
2 januari 2008
richardoo290 skrev:
syrran som e på 8 bast kollar inte julkalendern ens..  fan när ja va liten så var ju julkalendern jätteviktig tyckte alla ungar..  men ioförsig så va dom bättre förr

Hehe, klart hon inte kollar. Död tomte och kraschad familj, vem vill se det? big_smile

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
2 januari 2008
coffe.dk skrev:
richardoo290 skrev:

Hehe, klart hon inte kollar. Död tomte och kraschad familj, vem vill se det? big_smile

vad har hänt me dom grymma som gick förr?  sunes jul... ?  borde göras fler såna bra julkalendrar!  jävla skit som går idag hur fan tänker svt?

17 Inlägg
2 januari 2008
Trådstartare
Appropå nostalgi med Sunes jul och skumma tomtar... roll

Senast redigerat av Exquisites (2 januari 2008)

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
2 januari 2008
Exquisites skrev:
Appropå nostalgi med Sunes jul och skumma tomtar... roll

så jävla bra! smile

9 108 Inlägg
2 januari 2008
Favoriten är ju ändå när Pappa Rudolf åker pulka hehe

Zzzz
937 Inlägg
3 januari 2008
Hahaha, så bra big_smile

"Mamma, är du ungkarl nu?"

17 Inlägg
3 januari 2008
Trådstartare
Hahaha, jo Sunes pappa borde ju vara tv-profilen som presenterar julaftonstablån varje julafton. Tänk er honom tända ljusen innan Kalle Anka börjar... ^^

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
3 januari 2008
Exquisites skrev:
Hahaha, jo Sunes pappa borde ju vara tv-profilen som presenterar julaftonstablån varje julafton. Tänk er honom tända ljusen innan Kalle Anka börjar... ^^

de hade fan vart värt o se på då iallafall " tongue

Sök