2701
Sök

Studentresa till Bulgarien..plus, minus och tips?

Peugeot 605 Sli
49 Inlägg
3 januari 2008
Trådstartare
ska till sunny beach me grabbarna i slutet av maj..nån som har några tips på vad man bör och inte bör göra medan man är där??cool

ju större de är, ju tyngre faller dom

bitter besserwisser
644 Inlägg
3 januari 2008
hmm plus och minus..
minus: det är Bulgarien
plus: hmmm återkommer med något när jag kommer på det

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Är nog fan bara bitter..
365 Inlägg
3 januari 2008
Var där i sommras och vi var där 13 stycken killar, alla hade skit kul o festade på i en veckan! Vi var också i Sunny Beach.

Plus:
Billig öl
Nära till allt om man bor inne i Sunny
Riktigt bra fester
Fin beach
Allt är billigt

Minus:
Kan vara lite skabbigt om man hamnar på fel hotell
Billig öl, kan lätt bli en 7-dagars tongue
Vet inte riktigt hur det är där i Maj, vi åkte i början av Juli och då är det hög sesongen där.

Bara att fråga på om du vill veta mer! smile

Pain is temporary, Glory last forever.

257 Inlägg
3 januari 2008
Var där i augusti riktigt roligt smile Om man ska det lungt så skulle jag inte åka ditt . Festerna började klockan 12 på dagen och slutade klockan 5 på morgonen sen smile Om man ska ditt och festa är det paradiset tongue

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

870 Inlägg
3 januari 2008
Det ända bra är väl billig sprit, resten jag har hört är bara skit...

Peugeot 605 Sli
49 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
joo billig öl, mycket fest o hålla i sina grejer e ju nåt man hört tidaigare..nåra tips på sköna barer osv??bra ställen att gå till om man vill ha kul?var e det mycket svenskar??

220 Inlägg
4 januari 2008
Skit ställe.
Sitter hellre i källarn  dricker själv.

1 174 Inlägg
4 januari 2008
Bloody beach meanr du väl? wink

Om du vill ha billig sprit, mycke festande å mycke bråk åk dit tongue

Avstängd
653 Inlägg
4 januari 2008
hotnet07 skrev:
ska till sunny beach me grabbarna i slutet av maj..nån som har några tips på vad man bör och inte bör göra medan man är där??cool

du bör INTE pissa utomhus där nån kan se dej, jag lovar, det kom arga människor o hotade oss o ville ha pengar när vi gjorde det;) och akta dej för snuten om du är lite berusad, dem är helt jävla störda poliserna i det lander jag lovar, annars är det väl inte så mkt mer, kan säga att man har skiiitkul där i sunny beach big_smile och första natten vi var där så var nån inne i vårt hotellrum o snodde polarens mobil!!! balkong dörren stod lite öppen på natten, asså fräckt o gå in när det sover 3 killar där o bara sno mobilen :@ men men, som sagt skitbillig dricka så man festar typ varje dag tongue
Senast redigerat av airflow (4 januari 2008)

Jag har rätt i vad jag än säger.

257 Inlägg
4 januari 2008
Akka skrev:
Bloody beach meanr du väl? wink

Om du vill ha billig sprit, mycke festande å mycke bråk åk dit tongue

kan faktiskt inte hålla med dig om att det är mycket bråk. Såg inga bråk när jag var nere i bulgarien . Om man är kaxig som 70% av alla svenskar som är där nere tycker jag faktiskt att dom borde få spö . Dom beter sig som idioter .

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

257 Inlägg
4 januari 2008
hotnet07 skrev:
joo billig öl, mycket fest o hålla i sina grejer e ju nåt man hört tidaigare..nåra tips på sköna barer osv??bra ställen att gå till om man vill ha kul?var e det mycket svenskar??

hehe . Svenskar hittar du överallt . Mer svenskar en bulgarisker .

2 283 Inlägg
4 januari 2008
En kompis har varit där och sa bara bra saker om landet.

R.I.P. Michael Jackson!

1 207 Inlägg
4 januari 2008
Mina klasskompisar var där i början av läsåret. De var 5 pers, 3 stycken blev rånade vid olika tillfällen och en blev fickplundrad av en prostituerad (de som blev rånade blev rånade av först en vakt, sedan en taxichaffis och sedan var det någon skumm snubbe)...
Om jag inte minns helt fel så mötte de några korrupta poliser där också.

Men det bästa av allt - de fick inte döppe på hela veckan! tongue
Senast redigerat av maco (4 januari 2008)

257 Inlägg
4 januari 2008
ja var där för 2½ år sen kan inte säga något negativt om det*sunny beach* men kolla upp bra hotell big_smile vi hade inte ens kylskåp som standard big_smile vi var 25pers o 2 blev rånade...gå inte själv eller köp en batong. helt sjukt bra partyställe!!!

Peugeot 605 Sli
49 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
låter som att det är blandade känslor angående resmålet:P

32 Inlägg
4 januari 2008
bra festställe, vet dock ej om där är något tryck i maj..  billigt dricka happy hour typ alltid, men dom går ju med i eu nu, så då kanske priserna på sprit ändras? men är ju mkt billigare än i sverige. Typ bara skandinaver:) hade ball där men drar nog aldrig dit igen.

Peugeot 605 Sli
49 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
LK_Crew skrev:
bra festställe, vet dock ej om där är något tryck i maj..  billigt dricka happy hour typ alltid, men dom går ju med i eu nu, så då kanske priserna på sprit ändras? men är ju mkt billigare än i sverige. Typ bara skandinaver:) hade ball där men drar nog aldrig dit igen.

klart det är tryck i maj..det är ju då alla studentresor går tongue

Sök