Var där i sommras och vi var där 13 stycken killar, alla hade skit kul o festade på i en veckan! Vi var också i Sunny Beach.
Plus: Billig öl Nära till allt om man bor inne i Sunny Riktigt bra fester Fin beach Allt är billigt
Minus: Kan vara lite skabbigt om man hamnar på fel hotell Billig öl, kan lätt bli en 7-dagars Vet inte riktigt hur det är där i Maj, vi åkte i början av Juli och då är det hög sesongen där.
Var där i augusti riktigt roligt Om man ska det lungt så skulle jag inte åka ditt . Festerna började klockan 12 på dagen och slutade klockan 5 på morgonen sen Om man ska ditt och festa är det paradiset
"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"
joo billig öl, mycket fest o hålla i sina grejer e ju nåt man hört tidaigare..nåra tips på sköna barer osv??bra ställen att gå till om man vill ha kul?var e det mycket svenskar??
ska till sunny beach me grabbarna i slutet av maj..nån som har några tips på vad man bör och inte bör göra medan man är där??
du bör INTE pissa utomhus där nån kan se dej, jag lovar, det kom arga människor o hotade oss o ville ha pengar när vi gjorde det;) och akta dej för snuten om du är lite berusad, dem är helt jävla störda poliserna i det lander jag lovar, annars är det väl inte så mkt mer, kan säga att man har skiiitkul där i sunny beach och första natten vi var där så var nån inne i vårt hotellrum o snodde polarens mobil!!! balkong dörren stod lite öppen på natten, asså fräckt o gå in när det sover 3 killar där o bara sno mobilen :@ men men, som sagt skitbillig dricka så man festar typ varje dag
Om du vill ha billig sprit, mycke festande å mycke bråk åk dit
kan faktiskt inte hålla med dig om att det är mycket bråk. Såg inga bråk när jag var nere i bulgarien . Om man är kaxig som 70% av alla svenskar som är där nere tycker jag faktiskt att dom borde få spö . Dom beter sig som idioter .
"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"
joo billig öl, mycket fest o hålla i sina grejer e ju nåt man hört tidaigare..nåra tips på sköna barer osv??bra ställen att gå till om man vill ha kul?var e det mycket svenskar??
hehe . Svenskar hittar du överallt . Mer svenskar en bulgarisker .
Mina klasskompisar var där i början av läsåret. De var 5 pers, 3 stycken blev rånade vid olika tillfällen och en blev fickplundrad av en prostituerad (de som blev rånade blev rånade av först en vakt, sedan en taxichaffis och sedan var det någon skumm snubbe)... Om jag inte minns helt fel så mötte de några korrupta poliser där också.
Men det bästa av allt - de fick inte döppe på hela veckan!
ja var där för 2½ år sen kan inte säga något negativt om det*sunny beach* men kolla upp bra hotell vi hade inte ens kylskåp som standard vi var 25pers o 2 blev rånade...gå inte själv eller köp en batong. helt sjukt bra partyställe!!!
bra festställe, vet dock ej om där är något tryck i maj.. billigt dricka happy hour typ alltid, men dom går ju med i eu nu, så då kanske priserna på sprit ändras? men är ju mkt billigare än i sverige. Typ bara skandinaver:) hade ball där men drar nog aldrig dit igen.
bra festställe, vet dock ej om där är något tryck i maj.. billigt dricka happy hour typ alltid, men dom går ju med i eu nu, så då kanske priserna på sprit ändras? men är ju mkt billigare än i sverige. Typ bara skandinaver:) hade ball där men drar nog aldrig dit igen.
klart det är tryck i maj..det är ju då alla studentresor går