Ok
Så du har sat din WG till att öppna vid 1.2 bar eller är det så på alla ?
Sen är det ju de med att utan Magnetventilen så vet man ju inte när moton börjar spika
Så jag vet inte va jag vågar ge den
Du menar att du har ställbart tryck på slangen mellan C och W ?
Så du stryper den slangen så att det krävs 1.2 bar för att släppa ut allt
som i mitt fall så har jag ingen strypning mellan C och W villket 0.5 Bar är tillräkligt mycket för att öppna W !?
Så som bilen går nu på bara knappa 0.5 bar är äckligt Horna vexer i pannan medmer
Hur skulle den inte gå med 1 till 1.2 bar ?
Måste få tag i ett Oljekyl med nu
Såg att det var några rosthål i det så när jag laddade ut på vägen i går 2an 2500 inget fäste alls 3 börna som en villd och kollade sennär jag lät den stå uppvärmd ran det olja under högerfram lykta Så någon som kanske har liggandes vorde det bra
Sen undrar jag en sak till
Vad är det för räle som tickar hela tiden under instrumentpanelen vänster sida till vänster om rattstången och fläkten funkar inte heller
instrumentbelysningen i färddaton blinkar till med jämna mellanrum
Klagar på att jag moste fylla på kylarvätska även att det är fullt
Slår jag til heljuset så talar den om attt ett bromsjus är ur funktion
Va kan detta vara ?