2775
Sök

Någon från Skellefteå ?

2 Inlägg
9 maj 2008
Stackare bott där i 5 år ingen kul stad alls. Vilket du lär märka tyvärr

1 944 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
Racermatte skrev:

hehe, jo, verkar va lite små tråkigt här, men d duger smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

2 118 Inlägg
9 maj 2008
hoho, fan ante.. du har ju druckit bärs i pite, nu äre min tur å dricka bärs i skeå wink

D.i.l.l.i.g.a.f

1 944 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
NJ_ skrev:
hoho, fan ante.. du har ju druckit bärs i pite, nu äre min tur å dricka bärs i skeå wink

men va sitt d i då ? kom ner nu så drar vi på krogen eller drar nå bärs hos mig smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

2 118 Inlägg
10 maj 2008
b0nd3n skrev:
NJ_ skrev:

men va sitt d i då ? kom ner nu så drar vi på krogen eller drar nå bärs hos mig smile

hehe får se vad man gör nästa helg tongue någon annan i skeå som e sugen på en sväng till krogen ? big_smile (nästa helg alltså)
Senast redigerat av NJ_ (10 maj 2008)

D.i.l.l.i.g.a.f

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
6 juli 2008
Vilka ska upp till Piteå den 11 - 12 för dragracing?
Själv ska man dit för att farsan ska nog mecka i Bragarnas kompressormatade Camaro. Och att El Caminon ska dra deras Camaro till depån. xD
Senast redigerat av Siarnaq (6 juli 2008)

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
6 juli 2008
b0nd3n skrev:
Racermatte skrev:

hehe, jo, verkar va lite små tråkigt här, men d duger smile

hehe men du får pallra dig på på EDPS i pite big_smile o sen är de ju snart trästocks dit kan du också pallra dig så kanske vi ses winktongue
Senast redigerat av The_Mechanic (6 juli 2008)

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

863 Inlägg
10 juli 2008
En till här big_smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

1 944 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
Mister_Opel skrev:
En till här big_smile

woohoo !

det verkar finnas en hel del som är härifrån smile

Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

2 252 Inlägg
10 juli 2008
btw jag bor uppe i boden ca 16 mil från skeå men tänkte bara höra om nån av er skeå bor ska på Trästocks i helgen? big_smile

och ska nog leta mig jobb i skeå o runt där när man gått ut gillar de där plejset tongue

1 944 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
The_Mechanic skrev:
btw jag bor uppe i boden ca 16 mil från skeå men tänkte bara höra om nån av er skeå bor ska på Trästocks i helgen? big_smile

och ska nog leta mig jobb i skeå o runt där när man gått ut gillar de där plejset tongue

jag funderar på att dra dit, har ju aldrig varit där , så man måste ju kolla va det är för påhitt tongue

Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

2 252 Inlägg
10 juli 2008
b0nd3n skrev:
The_Mechanic skrev:

jag funderar på att dra dit, har ju aldrig varit där , så man måste ju kolla va det är för påhitt tongue

hehe joo de tycker jag, då får du hälsa om du ser mig big_smile
Senast redigerat av The_Mechanic (10 juli 2008)

194 Inlägg
10 juli 2008
Och ännu en! smile

Sleeper
3 084 Inlägg
10 juli 2008
Lilln skrev:
Sushikocken skrev:
ja dem har ju krysset big_smile

Korvgubben är bättre.
Men bor nu i skelet. hitflyttad för en månad sedan

mm jag vet inte men trekronor har man käkat på fast tyckte det kändes så meningslöst att beställa en kalleskråve (bor ju dock inte i skelle men har vänner där)
Senast redigerat av Sushikocken (10 juli 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 741 Inlägg
10 juli 2008
Sushikocken skrev:
Lilln skrev:
Sushikocken skrev:
ja dem har ju krysset big_smile

Korvgubben är bättre.

mm jag vet inte men trekronor har man käkat på fast tyckte det kändes så meningslöst att beställa en kalleskråve (bor ju dock inte i skelle men har vänner där)

Nu har jag ju flyttat därifrån men tre kronors bagarens special är ju en klockren bakispizza! Inte en chans att man går ifrån bordet hungrig när man ätit den big_smile

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
23 juli 2008
Haha håller med dig tecman det är nästan så att man inte kan gå!
tecman skrev:
Sushikocken skrev:
Lilln skrev:

Korvgubben är bättre.

Nu har jag ju flyttat därifrån men tre kronors bagarens special är ju en klockren bakispizza! Inte en chans att man går ifrån bordet hungrig när man ätit den big_smile

Erik H

303 Inlägg
23 juli 2008
Tror max eller krysset ligger bra till på en matlistan smile

Sök