Har mitt körkort indraget 15 mån får allså alltså ta nytt efter spärrtiden.Åkte nyligen dit för ovlolig körning dömdes till 70 dagsböter.Förlängs min spärrtid i och med detta? Den olovliga körningen ägde rum i höstas.Varför meddelar mig inte länstyrelsen att spärrtiden är förlängd?
varför köra utan körkort? förstår mig inte på sådant folk.. de kostar 5000-6000 o ta kortet om man kan lite körning.. det är inga pengar emot va man får i böter den dagen man blir stoppad! o körkortet har man hela livet om man sköter sig..
Har mitt körkort indraget 15 mån får allså alltså ta nytt efter spärrtiden.Åkte nyligen dit för ovlolig körning dömdes till 70 dagsböter.Förlängs min spärrtid i och med detta? Den olovliga körningen ägde rum i höstas.Varför meddelar mig inte länstyrelsen att spärrtiden är förlängd?
Va nog inte bara olovlig körning inblandat i det där iaf , man får inte 15 månader för olovligt körning
Va nog inte bara olovlig körning inblandat i det där iaf , man får inte 15 månader för olovligt körning
han kan ju ha kört förfort lr nå, så han fått det indraget i 15månader.
han kan ju ha kört förfort lr nå, så han fått det indraget i 15månader.
Japp men som jag skrev så då är det inte BARA olovlig körning, utan fortkörning med om det nu är det får gärna trådskaparen själv berätta om han/hon vill
Om jag förstår trådskaparen rätt hade han KK, men det blev indraget i 15 månader, sedan åkte han dit när han körde endå. Och frågan är om hans spärrtid blir ännu längre än de 15 månader han redan fått
varför köra utan körkort? förstår mig inte på sådant folk.. de kostar 5000-6000 o ta kortet om man kan lite körning.. det är inga pengar emot va man får i böter den dagen man blir stoppad! o körkortet har man hela livet om man sköter sig..
att ta körkort i sthlm kostar minst 10 tusen om man tar de via körskola..
körde själv utan körtkort i 7 år innan ja tog mitt..